• 1
  • 2
2007-05-18, 01:43
Medlem
Liin_Me_Cneens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albumin
Jag började skratta, samtidigt som jag tog hesa andetag.
Lät roligt tycker jag kan se det framför mig.
Citera
2007-05-18, 12:02
Medlem
Fittfitta: Jo, och du vet förstås hur man får tag på en pistol på ett enkelt sätt?

Nedomansky: Vet faktiskt inte om jag har lärt mig något av upplevelsen. Ibland går jag omkring och tänker "jag kunde ha varit död nu", men sen rycker jag på axlarna och fortsätter med alla måsten som vanligt. Läget är stabilare och jag har bytt antideppressiv medicin.
Jag har helt och hållet slutat käka ephedratabletter eftersom jag tror att de kan ha bidragit till att förvärra min depression. Dagen man var på ephedra var man pigg, glad och och träningen gick som en dans. Dagen efter blev jag alltid deppigare än vanligt. Ganska dumt att fortsätta trots det, men jag såg alltid framemot att ta en ephedra och sen ge järnet i gymmet. Jag blev glad och pigg av dem, men dagen efter blev det som vanligt fast värre.
Citera
2007-05-18, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liin_Me_Cneen
Lät roligt tycker jag kan se det framför mig.

Hehe, ett helt galet ögonblick. Skulle inte förvåna mig om jag rentav var lite psykotisk vid tillfället.
Citera
2007-05-18, 16:14
Medlem
Fittfittas avatar
Pistol var bara ett exempel. Kan du inte få tag i det så går det utmärkt att hoppa från en hög höjd. Jag skulle föreslå en höjd på minst 30 meter för att vara på den säkra sidan.
Citera
2007-05-18, 23:06
Medlem
MisterToms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statemachine
Skönt att du klarade dig i allafall! Självmord är oftast en väldigt dålig lösning...

Dålig lösning?
Det är det väl inte, för då löser du ju ALLT.

Sen för övrigt, om det skulle vara det, så slipper du ju själv att märka att det var en dålig lösning.
Citera
2007-07-27, 19:37
Medlem
AlitheSeconds avatar
Trådskaparen har inte varit aktiv på ett tag nu, han har väl inte lekt med repet igen?
Citera
2007-07-27, 19:53
Medlem
"oj fan nu dog jag ju, skulle bara testa pistolen"

Förhoppningsvis så funkade hans nya antidepp pills bättre och han har insett att FB är waste of time!
Citera
2007-07-27, 20:33
Medlem
NickeHorrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Alltså, jag finner denna texten riktigt jävla rolig på vissa ställen, kanske beror det på hur du skrev eller nåt men kul var det att läsa den, aja nu är det väl kanske lite allvarligare men ändå...

Då var vi tre, mest skrattade jag när jag läste att du också hade gjort det
Citera
2012-10-21, 21:12
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vill3h
"oj fan nu dog jag ju, skulle bara testa pistolen"

Förhoppningsvis så funkade hans nya antidepp pills bättre och han har insett att FB är waste of time!

Verkar som trådskaparen hängde sig till sist trots allt. Se personens sista inlägg för mer info.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in