2007-04-24, 19:49
Medlem
-Q-s avatar
Söker något program som snabbt kollar hur lång speltid man har på sina mp3or (eller de mp3or man lägger till i programet).

Winamp räknar ju bara dom man visar just då i playlisten och tar en jävla tid och skrollandes om man ska kolla hela sin samling.
Citera
2007-04-24, 20:21
Medlem
Lägg in dom i biblioteket i winamp, lägg i spellistan.
Tar väl nån minut typ, 7300mp3or 460 timmar.
Citera
2007-04-24, 20:51
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmelad
Lägg in dom i biblioteket i winamp, lägg i spellistan.
Tar väl nån minut typ, 7300mp3or 460 timmar.
Aha, det var det jag sa var jävligt jobbigt. Måste skrolla en jävla massa och tar lång tid som fan. Likadant i biblioteket.

Någon som har ngt annat program?
Citera
2007-04-24, 20:56
Medlem
I foobar kan du se detta. Dra in alla mappar med musik och tryck ctrl+A så ser du speltiden längst ner på rutan. Själv hade jag 5 veckor mp3or. Du kan även se hur länge du har spelat musik med programmet nånstans i inställningarna, om du nu skulle vilja det.
http://www.foobar2000.org/
Citera
2007-04-24, 21:27
Bannlyst
Om du vill att alla mp3or ska laddas in automatiskt (utan att behöva scrolla genom hela), Options -> preferences -> titles -> "Read metadata when files(s) are loaded into winamp (can be slow blabla)
Citera
2007-04-24, 23:02
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukhen
I foobar kan du se detta. Dra in alla mappar med musik och tryck ctrl+A så ser du speltiden längst ner på rutan. Själv hade jag 5 veckor mp3or. Du kan även se hur länge du har spelat musik med programmet nånstans i inställningarna, om du nu skulle vilja det.
http://www.foobar2000.org/
Tackar.
Funkade bra. Knappt 5v.

Citat:
Ursprungligen postat av Warmedal
Om du vill att alla mp3or ska laddas in automatiskt (utan att behöva scrolla genom hela), Options -> preferences -> titles -> "Read metadata when files(s) are loaded into winamp (can be slow blabla)
Tackar. Har ändrat det nu, kunde inte göra på det sättet nu för jag ville inte fucka upp kön jag hade i winamp.

Danke båda två...
Citera
2007-04-25, 19:14
Medlem
RickyBruchs avatar
Sen behöver man faktiskt inte scrolla igenom allt i Winamp, bara trycka Ctrl + Alt, och sen CTRL + ALT + E så läser han in alla låtar
Citera
2007-04-25, 20:54
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickyBruch
Sen behöver man faktiskt inte scrolla igenom allt i Winamp, bara trycka Ctrl + Alt, och sen CTRL + ALT + E så läser han in alla låtar
Tackar för det tipset med. (Gissar på att du menar Ctrl + A, och inte Ctrl + Alt)
Citera
2007-04-25, 21:27
Medlem
MaZtoRs avatar
Eller kan man välja att läsa in alla låtar vid start. Finns ju faktiskt en options meny i winamp också.
Citera
2007-04-25, 21:30
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaZtoR
Eller kan man välja att läsa in alla låtar vid start. Finns ju faktiskt en options meny i winamp också.
Jepp:
Citat:
Ursprungligen postat av Warmedal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in