2007-04-23, 20:11
Medlem
som vi alla hört sitter den i röven. och den finns. ^^ till frågan. nån som kan förklara hur min tjej ska gå tillväga för att göra det så skönt som möjligt när hon använder fingrarna där bak? vi har inte provat än men det kommer så fort hon fått lite mer lärdom inom det hela. nån som kan förklara ungefär vart den sitter? och kanske något förslag hur hon ska nå den?

detta är ingen diskussion om g-punkter, allt jag frågar är hur gör min flickvän det så skönt som möjligt när hon leker i min röv?
Citera
2007-04-23, 20:16
Medlem
Chickenkillers avatar
det jag har hört är att fingret ska cirka 7cm upp i röven och "vinka" mot kuken så att säga...har dock inte prövat själv...
Citera
2007-04-23, 20:19
Medlem
Ninsos avatar
Jag har inte provat faktiskt, men hört att man ska liksom "locka" med pekfingret, om du förstår vad jag menar. Som att du vill locka någon till dig.
Citera
2007-04-23, 20:20
Medlem
Mockens avatar
Du menar prostatan. Det sägas att många männer känner stark stimulans av att pillas där, men jag hör inte till dem.

http://www.montefiore.org/healthlibrary/images/ei_0327.gif
http://medicine.ucsd.edu/clinicalmed/grossanatomy-prostate-exam.JPG
Citera
2007-04-23, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mocken
Du menar prostatan. Det sägas att många männer känner stark stimulans av att pillas där, men jag hör inte till dem.

http://www.montefiore.org/healthlibrary/images/ei_0327.gif
http://medicine.ucsd.edu/clinicalmed/grossanatomy-prostate-exam.JPG

Så lät det ju minsann inte igår.
Citera
2007-04-23, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chickenkiller
det jag har hört är att fingret ska cirka 7cm upp i röven och "vinka" mot kuken så att säga...har dock inte prövat själv...

okej, precis som med tjejens då, och ja, jag menade prostatan ^^ tack så mkt, ska bli skoj o prova ^^ men fan ändå inte blir äcklad av att tänka på det när man inte är kåt ju :P
Citera
2007-04-24, 00:11
Bannlyst
det är väl bara att hon mosar upp ett finger och provar sig fram? du lär väl märka när det blir skönt.
Citera
2007-04-24, 00:17
Medlem
Alladins avatar
De är väl som att hitta tjejens ungefär, men byt ut klitoris mot kuk om vart du skall vicka fingret. (och fitta mot röv då) haha.
Citera
2007-05-05, 00:36
Medlem
Mocken var din sista länk på en riktig människa?? det såg fan riktigt läskigt ut...
Citera
2007-05-05, 00:48
Medlem
aryan_utophias avatar
säg åt din flickvän att klippa naglarna först, det är nog inte så skönt om hon rispar upp ett sår i din röv
Citera
2007-05-05, 00:55
Medlem
StefanHeterJags avatar
7 cm som någon sa, är lite väl långt in om det är prostatan som ska stimuleras.
Det räcker med 2-3 centimeter..

Men om det bara är njutning vi pratar om så räcker oftast ett lätt tryck med ett finger mot hålet. Om man använder ett finger och trycker det mot hålet, löst, hårt, löst, hårt i samma takt som man t.ex. runkar eller suger av killen så kommer det förstärka alla signaler ordentligt. Avsluta gärna precis när det går för killen med att låta fingret sjunka in 1-2 centimeter och pressa mot pungen innifrån så kommer prostatan och allt runtomkring se till att killen sprutar extra starkt och får extra skön utlösning.
Citera
2017-09-01, 16:38
Medlem
Massa frågor till er som vet.

1. Hur många hetero killar har gjort det här och brukar ni göra detta?

2. Använder ni laxerings medel som tjejer innan?

3. Hur mycket skillnad på vanlig orgasm och detta?

4.Är det lätt när man kan det?

5. 7-8 cm känns en jävla bra bit in och stoppa ett helt finger.

6. Hur kan killens röv var annorlunda en tjejen eftersom deras G-punkt inte sitter där. Det låter jävligt ologiskt.

Känns väldigt gay det här men vad fan nyfiken som man är så undrar jag om det är värt det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in