2007-04-23, 18:06
Medlem
Jag och en vän tänkte åka till "spökstationen" Kymlinge imorgon. Jag har sökt en hel del, men inte fått svar på mina viktigaste frågor, tänkte därför att ni kanske kunde hjälpa mig.

1. Är det olagligt att gå in på Kymlinge, dvs att nån vakt kan komma och "ta hand" om en.
2. Måste man gå över tunnelbanespåren för att komma in på själva stationen? I sådana fall, hur gör man detta på bästa sätt?
3. Vilken station är det enklast att gå ifrån? Jag antar att det är Kista men är inte helt säker. Någon får gärna slänga upp en karta

Tacksam för svar // Josephine
2007-04-23, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solstickeflicka
Jag och en vän tänkte åka till "spökstationen" Kymlinge imorgon. Jag har sökt en hel del, men inte fått svar på mina viktigaste frågor, tänkte därför att ni kanske kunde hjälpa mig.

1. Är det olagligt att gå in på Kymlinge, dvs att nån vakt kan komma och "ta hand" om en.
2. Måste man gå över tunnelbanespåren för att komma in på själva stationen? I sådana fall, hur gör man detta på bästa sätt?
3. Vilken station är det enklast att gå ifrån? Jag antar att det är Kista men är inte helt säker. Någon får gärna slänga upp en karta

Tacksam för svar // Josephine

1. Ja
2. Ja, man undviker att bli strömförande alternativt överkörd.
3. Testa själv, det har nog alla här gjort.
2007-04-23, 18:15
Medlem
1. ja
2. ja, det får ni avgöra själva
3. att gå från dom andra stationerna är inte det bästa alt.

Läs dom andra trådarna och kolla eniro så hajar du
2007-04-23, 18:30
Medlem
tgbgs avatar
Tråd låst.

Kymlinge finns diskuterat förut vid flera tillfällen. Skriv i lämplig tråd.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in