2007-04-23, 22:22
Medlem
CRONZs avatar
tack för alla tipsen! Jag har redan ett par acne moc raw, riktigt sköna och diskreta.. Men jag är ute efter något mer speciellt så som evisu, jag tror att det blir ett par sånna.. Ijin Material var också jävligt grymma tack för alla tips!
Citera
2007-04-23, 22:26
Medlem
Gefans avatar
Artful dodger har riktigt feta baggyjeans!
Citera
2007-04-24, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CRONZ
tack för alla tipsen! Jag har redan ett par acne moc raw, riktigt sköna och diskreta.. Men jag är ute efter något mer speciellt så som evisu, jag tror att det blir ett par sånna.. Ijin Material var också jävligt grymma tack för alla tips!

Jag tycker personligen du ska köra på Ijin, fetare design på hela jeansen, men ändå utstickande mönster på bakfickorna. Evisu börjar bli för mainstream nu faktiskt :/
Citera
2007-04-24, 03:06
Medlem
pepe jeans

Tycker pepe jeans har riktigt nice baggymodeller. har själv 2 olika par.
Citera
2007-04-24, 08:25
Medlem
csts avatar
Ijin Materials. Diskreta och de enligt mig snyggaset "baggy-jeansen"
Citera
2007-04-25, 15:51
Medlem
jan-es avatar
Mina åsikter;
Evisu har blivit så jävla förortsgetto.
Ijins modeller är så jävla lika varandra (generellt) p.g.a. att sömmarna. Dessutom ser deras denim skitig ut (generellt).
Citera
2007-04-25, 17:31
Medlem
Bajslocks avatar
cheap monday har ett par större byxor.. dom är snygga och billiga.
Citera
2007-04-25, 21:53
Medlem
Bryshans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefan
Artful dodger har riktigt feta baggyjeans!

Otroligt feta jeans tycker jag också, såg ett par på SALT Men i Kista Centrum, var helt galet snygga.
Citera
2007-04-26, 10:09
Medlem
CRONZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jan-e
Mina åsikter;
Evisu har blivit så jävla förortsgetto.
Ijins modeller är så jävla lika varandra (generellt) p.g.a. att sömmarna. Dessutom ser deras denim skitig ut (generellt).
Vilka jeans rekommenderar durå ?
Citera
2007-04-26, 11:36
Medlem
jan-es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CRONZ
Vilka jeans rekommenderar durå ?
Julian Red och Levis.
Citera
2007-04-26, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jan-e
Julian Red och Levis.

För tight, och för casual, levis har inte många snygga modeller, och de som finns använder människor i sena 30 års åldern. Vilket jag inte tror att trådskaparen är.

Kolla in Ijin Materials lite thightare modeller, de är fortfarande mer baggy än Julian Red och de flesta acne, men har en enormt bra denim kvalite. Dessutom är de hyffsat exklusiva än så länge, de har inte hamnat i evisus mainstream träsk.

Mvh
Citera
2007-04-26, 13:12
Medlem
jan-es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dajmX
För tight, och för casual, levis har inte många snygga modeller, och de som finns använder människor i sena 30 års åldern. Vilket jag inte tror att trådskaparen är.

Kolla in Ijin Materials lite thightare modeller, de är fortfarande mer baggy än Julian Red och de flesta acne, men har en enormt bra denim kvalite. Dessutom är de hyffsat exklusiva än så länge, de har inte hamnat i evisus mainstream träsk.

Mvh

...men det var ett JÄVLA prat om mainstream och casual från din sida. Det enda du rekommenderar är Ijin som du höjer i skyarna. För att gå i din linje -och prata om mainstream etc- så tror jag nog folk uppfattar ditt par Ijin som bra mer mainstream än ett par Julian Red. Dels för att folk känner igen ett par Ijin-jeans på 100 meters håll p.g.a. sömmar och konstig färg på denimen. Ett par JR-jeans är däremot väldigt diskreta (och inte så dyra).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in