2025-04-02, 18:29
Medlem
ghpxs avatar
Har nu varit vaken cirka 4 dygn i streck. Vilade lite mellan men blev ingen sömn. Vad fan skulle det här vara bra för? Jag begriper knappt vad jag skriver och har balansrubbingar men med lite tur så är det inget som kvarstår.

Tror John Blund är här till slut. Han tittar på mig så konstigt.
Citera
2025-05-18, 07:23
Medlem
Lite mer än en 7 dygn är nog det längsta, inget jag rekomenderar.
2-3 Dygn är ju max vad man bör vara vaken i streck, antagligen för mycket bara det, jag kan dock verkligen inte somna på tjack på minst ett dygn utan benzo.
Citera
2025-05-21, 18:18
Medlem
Sju dagar. Riktigt jävla skevt blev det framåt slutet.
Citera
2025-05-27, 00:40
Medlem
19 dygn.
Citera
2025-05-29, 01:00
Medlem
Jag har varit vaken som mest 4 dygn men tyckte då det började vara jobbigt att resa sig och röra sig trots diverse intag av föda ändå. Blodcirkulationen var helt åt helvete då också och det mesta var "inget roligt faktiskt". Näe alltså finns inget syfte med att försöka tävla i detta med andra eller sig själv i att bara vara vaken för att vara vaken när hjärnan är helt slut. Inget jag rekommenderar, hade kunnat säkert vara uppe nått dygn till om jag dragit i mig mer, men det är ju helt meningslöst.
Citera
2025-05-29, 01:09
Medlem
3 dygn utan att nicka till. Partaj hela nätterna och fulltidsstudier dagtid. Hade för roligt för att gå och lägga mig. Inga droger förutom whiskey.
Men sen sov jag gott.
Tror verkligen inte det är bra på något sätt men var ung och otroligt dum. Jag trodde på riktigt ett tag att jag skulle kunna fortsätta så. Sen plötsligt slocknade det och jag sov som en nydiad spädgris.
Citera
2025-05-31, 08:11
Medlem
4 dygn sen räckte de för mig. Hade tjack och Eva som hjälpmedel och levde på magnesium tillskott och vätskeersättning. De blir riktigt otäckt när man kommer in på 3edje morgonen… folk som knacka på lägenhetsdörren blev attackerad av en skugga i trappen när jag skulle röka, en lampknapp som syntes runt ett hörne hade blivit till någons hand som stod och vinkade. Och för att inte tala om hur många timmar man stod och glodde i persiennerna. Som tur var min tjej oxå med på spåret dock har jag Fof hallisar och de var 1 vecka sen. I nuläget har jag passerat första natten. Om du kan eller har hjälpmedel. Så för guds skull sov. Satan va man bränner hjärnan…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in