2007-04-21, 13:14
Medlem
Hej, jag undrar om det på något sett går att använda trial version av program man laddat hem flera gånger? Det räcker ju inte med att installera om, alltså måste programmet ha registrerat något i min dator..
Citera
2007-04-21, 13:24
Medlem
Den skriver in en rad i registret på datorn ja..

Mitt tips är att du tankar ner en Full version från nån torentsida istället..
Citera
2007-04-21, 13:25
Medlem
kan man inte gå in i registret på datorn och ändra?
Citera
2007-04-21, 13:37
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kruxormasko

Du måste veta vad du ska ta bort osv.
Citera
2007-04-22, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kruxormasko
annars funkar ofta o ställa tillbaka klockan på datorn, dock så är det buggigt använd crack som alla andra
Citera
2007-04-22, 20:21
Medlem
Jag har själv ful-hackat något program för massor med år sedan och då använt mig av någon "register övervakare" som loggar alla ändringar i registret.
Starta loggningen i övervaknings programmet, starta programmet där tiden gått ut och sen stoppat loggningen. Förhoppningsvis har du inte en allt för stor log-fil att kolla igenom.
Sen ska du hitta rätt nyckel och göra rätt ändringar i registret på rätt ställen, men det är din huvudvärk och jag måste ju anta att du vet vad du gör.
Citera
2007-04-23, 05:20
Medlem
notsoperfects avatar
Alternativt kan du installera ett regfixarprogram, avinstallera trialprogrammet och köra regfixaren. Därefter skall alla spår att trialprogrammet vara borta. Har kört med detta alternativ många gånger och det är sällan något problem...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in