Hej, jag undrar om det på något sett går att använda trial version av program man laddat hem flera gånger? Det räcker ju inte med att installera om, alltså måste programmet ha registrerat något i min dator..
Jag har själv ful-hackat något program för massor med år sedan och då använt mig av någon "register övervakare" som loggar alla ändringar i registret.
Starta loggningen i övervaknings programmet, starta programmet där tiden gått ut och sen stoppat loggningen. Förhoppningsvis har du inte en allt för stor log-fil att kolla igenom.
Sen ska du hitta rätt nyckel och göra rätt ändringar i registret på rätt ställen, men det är din huvudvärk och jag måste ju anta att du vet vad du gör.
Alternativt kan du installera ett regfixarprogram, avinstallera trialprogrammet och köra regfixaren. Därefter skall alla spår att trialprogrammet vara borta. Har kört med detta alternativ många gånger och det är sällan något problem...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!