2007-10-07, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Tänkt scenario i hissen:

crissan - Nemen heej, visst är det du som är Madelene Leijonhufvud?
ML ser yrvaket ut ovanför glasögonen - Har vi mötts?
xallo - C 751

-Har vi mötts, undrar ML, nu med glasklara ögon riktade mot xallo.
-San Fransisco 1976, säger xallo och gäspar.
-Vi åkte samma hiss igår, slänger crissan ur sig med förtjusning och stutsar lätt upp och ned samtidigt som hon drar i kjolen framför knäna.
ML återtog ugglans halvtrötta blick men svarade inte.
Xallo fingrar trött på sina naglar när hissen plötsligt plingar till.
-Framme, utropar crissan förtjust.
-Silicon Valley, säger xallo och tränger sig först ut ur hissen.
Endast ugglans blick var kvar......

Använder inte kjol - för kallt, så det får vara Xallo som får vara den med kjol.
2007-10-07, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Använder inte kjol - för kallt, så det får vara Xallo som får vara den med kjol.

... så du är inte från skottland???
2007-10-07, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av catami
... så du är inte från skottland???

Näe men kanske Xallo
2007-10-09, 17:49
Medlem
Fula Gubbens avatar
Jag kan inte hitta min tråd om gruppvåldtäkten i Husby av någon mystisk anledning, så jag postar väl här i stället. Våra fina media har förbigått denna våldtäkt med tystnad, bortsett från lite pliktskyldig rapportering, detta trots att fallet är grövre än vad som skedde i denna tråds ämne, och trots diverse starka paralleller. Märkligt, märkligt... kanske gärningsmännens identitet kan ha något med saken att göra.

Hur som helst, sunk-tidningen City Stockholm får en liten guldstjärna för att ha tagit in detta öppna brev från våldtäktsoffret, som fått kämpa ensam, utan "support" från hysteriska media och feminist-grupper:

http://www.city.se/Nyheter/1.872845/nu-far-de-vad-de-fortjanar

Det finns två grupper av svin i detta ärende; några sitter ute i Husby (eller satt), resten sitter på tidningsredaktioner runtom i Stockholm.

- F.G
2007-10-11, 17:10
Medlem
xallos avatar
Stötte på JK idag, bara ca 100m från där jag stötte på EDD förra veckan.
Han hade samma jagade uttryck och såg sig omkring, han såg ut att vara ute och motionera med tanke på kläderna!
2007-10-11, 17:33
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Stötte på JK idag, bara ca 100m från där jag stötte på EDD förra veckan.
Han hade samma jagade uttryck och såg sig omkring, han såg ut att vara ute och motionera med tanke på kläderna!

Han kanske bara var redo för en löptur?

Var är deras vänner här i tråden, jag vill höra lite om hur de har det. Är de utsatta för mycket hot och så vidare eller är det bara så att de känner sig uttittade?
2007-10-11, 17:43
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Jag kan inte hitta min tråd om gruppvåldtäkten i Husby av någon mystisk anledning, så jag postar väl här i stället. Våra fina media har förbigått denna våldtäkt med tystnad, bortsett från lite pliktskyldig rapportering, detta trots att fallet är grövre än vad som skedde i denna tråds ämne, och trots diverse starka paralleller. Märkligt, märkligt... kanske gärningsmännens identitet kan ha något med saken att göra.

Hur som helst, sunk-tidningen City Stockholm får en liten guldstjärna för att ha tagit in detta öppna brev från våldtäktsoffret, som fått kämpa ensam, utan "support" från hysteriska media och feminist-grupper:

http://www.city.se/Nyheter/1.872845/nu-far-de-vad-de-fortjanar

Det finns två grupper av svin i detta ärende; några sitter ute i Husby (eller satt), resten sitter på tidningsredaktioner runtom i Stockholm.

- F.G
Är AJ och JK inblandade i Husby-våldtäkten också? Såg nånstans att dom kanske hade två våldtäkter på sitt samvete. Är Husby en av dom?
2007-10-11, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Är AJ och JK inblandade i Husby-våldtäkten också? Såg nånstans att dom kanske hade två våldtäkter på sitt samvete. Är Husby en av dom?

Men? Du kan ju läsa tråden så förstår du hur knäpp din fråga blir i sammanhanget.
2007-10-11, 17:53
Bannlyst
Citat:
Men... är du ett troll eller?? Jag trodde du var en seriös medlem!
*ROFL* - det här tar ju priset! Det borde bli en Truman-tråd av ditt inlägg. Never forgive, never forget!
2007-10-11, 17:54
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Men? Du kan ju läsa tråden så förstår du hur knäpp din fråga blir i sammanhanget.
Visst, om inte tråden vore så jävla låååååååååååååååååååååång!

I början tyckte jag det var lätt, med två gärningsmän, en våldtäkt, ett offer och en dom. Men sen har det blivit så rörigt att det är svårt att hänga med.
2007-10-11, 18:36
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Visst, om inte tråden vore så jävla låååååååååååååååååååååång!

I början tyckte jag det var lätt, med två gärningsmän, en våldtäkt, ett offer och en dom. Men sen har det blivit så rörigt att det är svårt att hänga med.

Det är fortfarande bara en (eventuell) våldtäkt med två gärningsmän. Den andra anmälan lades ju ned på förundersöksstadie och där känns det som att man inte ska gräva i stelnat skit - det luktar så illa då.

Men hade du läst länken hade du väl förstått att det inte handlade om dem? Aja, nu har jag förhoppningsvis bringat klarhet?
2007-10-11, 18:44
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Men... är du ett troll eller?? Jag trodde du var en seriös medlem!
*ROFL* - det här tar ju priset! Det borde bli en Truman-tråd av ditt inlägg. Never forgive, never forget!
Så du menar att den här sammanställningen inte krånglar till det hela alls?
http://i240.photobucket.com/albums/ff10/magnus132/stureplansprofilerna2-1.jpg

Är det alltså historien "AJ+JK mot MV" som är "Husby-våldtäkten" ("Flicka 1" ovan)?

Fattar inte det roliga, men har du roligt, så grattis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in