Citat:
Ursprungligen postat av WarrenDeMartini
Men det ligger något i ViVisthlms inlägg. Det stod nånstans här i tråden att båda tjejerna var med till lägenheten. Minns inte vem som skrev det dock.
Jo, just det. Det kom från ED:s polare. Tro mig när jag säger detta. Om ni behöver ha svar på detta mysterium är 21-åringen helt värdelös som källa eftersom han drog. Det tyckte polisen också.
Polisen försökte bringa klarhet i ganska många detaljer kring denna natt genom att förhöra tjejerna och kolla fakta. Paradoxalt nog slutade allt i total förvirring.
Så om ni söker svar på denna gåta ska ni självfallet snacka med tjejen och hennes väninna. Lycka till...
EDIT: Kan inte hjälpa det men jag måste citera mig själv igen från det här inlägget på Sourze som blev en klassiker i samma ögonblick det publicerades:
> Svar 65
Mayito
"Men ditt "fantastiska bevis" handlade ju om fall 2. Uppenbarligen är din källa rätt så värdelös eftersom polisen inte hittade en enda sak som talade emot 21-åringen. Han hade ju inte ens haft sex med henne - vilket polisen utrett sig fram till. Detta är ytterst allvarligt. Hur menar du då att han skulle vara skyldig? Han genomförde en
telepatisk våldtäkt?"
Alltså, ge inte upp, folks! Jag är med er! 21-åringen KAN ju vara skyldig. Möjligheten finns ju att han ändå gjorde det. Ge er inte!