2007-08-09, 14:44
Medlem
Bjurras avatar
Det går för övrigt inte att samtycka till hur våldsamt sex som helst. Om du dunkar din sexpartners huvud i sängkanten så att hon får blödningar i hjärnan så spelar det ingen roll om hon skrikit "ja! ja!" under tiden.

Nu vet vi inte vilka skador tjej nummer två hade, inflikar bara detta som lite tilläggsinfo.
2007-08-09, 14:46
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronkel
Ang ditt påstående om "inte ovanligt med falska väldtäktsanmälningar". Källa tack.

Herregud..sök på "falska våldtäktanmälningar" så skall du finna.

Finns en del som påstår att 50 % skulle vara falska.

Jag vet inte hur stor andel det skulle röra sig om men det är i alla fall
en såpass relativt stor andel att man måste vara jävligt försiktig
och kritisk att sådana inte slipper igenom.

Sen är nog den största dela av falska anmälningar kanske omedvetna d vs
tjejen känner sig våldtagen men är det inte och en mindre del medvetet
falska. Jävligt synd eftersom det sabbar för de som verkligen drabbas.

Se en polis uttala sig..tjej dessutom:

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=102&a=299819

"Ökning av falska anmälningar
Anna-Karin Gunnervaldh har jobbat med våldtäktsutredningar i mer än tjugo år och har haft flera liknande fall under årens lopp. Hon tycker sig märka en ökning av falska anmälningar, särskilt när det gäller unga tjejer mellan 15 och 17 år. De anmäler en våldtäkt fast det kanske egentligen handlar om andra saker.
- En del anmälningar är efterkonstruktioner. Man går med på saker i berusat tillstånd och när man nyktrat till så ångrar man sig. Då kan man uppleva att man utsatts för våldtäkt trots att man gått med på samlaget. Man måste tänka lite innan och fråga sig själv: vill jag verkligen ha sex med den där killen? Det handlar ytterst om att ta ansvar för sina handlingar, säger Anna-Karin Gunnervaldh."

Därför säger jag inte att killarna är oskyldiga men att man tyvärr måste
vara jävligt kritisk.

Jag skulle hellre våldtagen av 10 negrer i röven än oskyldigt dömd för våldtäkt.
(varsågod och skoja om detta nu)
2007-08-09, 14:47
Medlem
Bjurras avatar
Expressen har för övrigt ändrat rubriken från "Sms-trafiken kan fälla dem" till den betydligt mer nyanserade "Sms-trafiken kan avslöja sanningen".
2007-08-09, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hojl
Du Mihailovic är förmodligen en "jugoslask" alltså alla vet vilken kvinnosyn ni blattar har.. som gör precis samma sak som John, dvs drogar tjejer för att kunna knulla dom annars har du ingen chans.. du är bara en jävla nolla..

jugoslask? det sker mkt mer våldtäkter i Sverige än vad det sker i Serbien. Där nere kan en tjej gå hem ensam på kvällen iaf. Dålig kvinnosyn? rätta mig om jag har fel men svenskar stod för våldtäkten på flickan eller?. Så ta dina taskigt uppbyggda argument och fortsätt gömma dig i hålan du växte upp i.
2007-08-09, 14:51
Medlem
blaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkan_CCCC
jugoslask? det sker mkt mer våldtäkter i Sverige än vad det sker i Serbien. Där nere kan en tjej gå hem ensam på kvällen iaf. Dålig kvinnosyn? rätta mig om jag har fel men svenskar stod för våldtäkten på flickan eller?. Så ta dina taskigt uppbyggda argument och fortsätt gömma dig i hålan du växte upp i.

Snälla, börja inte.
2007-08-09, 14:51
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esp
Lägg på det minst 35cm kuk så har du din genomsnittlige FB:are

Inte så stor men +20 och grov så därför vet jag även att det kan uppstå skador vid frivilligt sex om man inte är försiktig.

Vet t.o.m vid ett tillfälle i ungdomen då en tjej på fyllan prompt skulle ha
de den i tvåan trots att jag förstod att det inte skulle funka så bra samt att jag för övrigt inte gillade/gillar analsex. Gissa vem som hade jävligt ont i röven nästa dag

Citat:
Ursprungligen postat av blau
Snälla, börja inte.

Ja..plz. Lägg ner tack. Eftersom det är svenskar denna gången är
jävligt skönt att slippa höra att rasister lipar och sabbar tråden.
2007-08-09, 14:54
Medlem
Citat:

Hmmm, visst. Serbien är ett extremt välutvecklat land. Jag vet inte riktigt var du har fått dina siffror från, om du ens har några, eller hittar du bara på (mesta troliga).

Det här kanske gör ont att höra, måste dock sägas. Serbien är en bananrepublik utan något som helst funktionellt system.

Även om det rapporteras mindre våldtäkter är inte det beroende på att det sker mindre våldtäkter i landet, det är beorende på att hela landet är en fattig bananrepublik där idiotin styr inom alla myndigheter.

Nu, tillbaka till tråden. Det här hör inte hemma, men din kommentar var så idiotiskt att jag blev tvingad.
2007-08-09, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jfrank
Hmmm, visst. Serbien är ett extremt välutvecklat land. Jag vet inte riktigt var du har fått dina siffror från, om du ens har några, eller hittar du bara på (mesta troliga).

Det här kanske gör ont att höra, måste dock sägas. Serbien är en bananrepublik utan något som helst funktionellt system.

Även om det rapporteras mindre våldtäkter är inte det beroende på att det sker mindre våldtäkter i landet, det är beorende på att hela landet är en fattig bananrepublik där idiotin styr inom alla myndigheter.

Nu, tillbaka till tråden. Det här hör inte hemma, men din kommentar var så idiotiskt att jag blev tvingad.
bananrepublik? anledning til latt tjejer går säkra är att vi HAR mer respekt för tjejer och för att vi INTE är mesiga svennar som måste droga eller äckliga muslimer som ser kvinnan som ett stycke kött.
2007-08-09, 15:02
Medlem
Frugans avatar
Så jävla genomskinligt att skicka SMS dagen efter, med "Tack för igår, vi ses sen". Dom mindes väl vad som kom upp förra gången, när dom (SMS:en) trycktes i alla tidningar.

Som om att skicka "Tack för en underbar kväll, vi ses sen, om jag kan pga tjejen du vet. Kram. /EDD" skulle hjälpa. Genomskinligt.

Hoppas alla cirka 15 tjejer anmäler dem. Och att de sedan får hjärtinfarkt och dör, helst idag.
2007-08-09, 15:03
Medlem
wilt99s avatar
Bryter in med något som har lite med ämnet att göra, ber om ursäkt;

Peter Mutvei var väl den advokat som nämndes innan, på radion nyss uttalade sig dock Göran Hjalmarsson, http://www.advokatkompaniet.se/jurister/gh.htm , som JKs advokat. "Han hade förväntat sig få åka hem".

Senast 23e aug ska de åtalas, vad jag förstår.
Bannlyst
Citat:
bananrepublik? anledning til latt tjejer går säkra är att vi HAR mer respekt för tjejer och för att vi INTE är mesiga svennar som måste droga eller äckliga muslimer som ser kvinnan som ett stycke kött.

Men för i helvete. Släpp diskussionen, ta den någon annanstans, det där har ingenting med Topic att göra!

OnT: Han kommer bli dömd nu, oavsett bevis, medie/allmänhetstrycket är för stort för att det ska bli en annan utgång.
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:

Jaha, det är därför du bor här? För att ni genom åren varit så jälva bra på det här med respekt för era medmänniskor?

Sorry för OT, men jag kunde inte låta bli..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in