Nr jag fr ngra mnader sedan installerade Windows Vista s sparades en mapp med namnet Windows.old dr mitt gamla opperativsystem med alla filer jag hade d sparades. Eftersom mappen tar upp 52 GB och vad jag vet inte fyller ngon egentlig funktion d jag inte behver ngra filer som finns i mappen borde jag vl kunna ta bort den? Skulle bara kolla om det r ok att ta bort den mappen eller om hela datorn fuckar upp sig d. =)
Nr jag fr ngra mnader sedan installerade Windows Vista s sparades en mapp med namnet Windows.old dr mitt gamla opperativsystem med alla filer jag hade d sparades. Eftersom mappen tar upp 52 GB och vad jag vet inte fyller ngon egentlig funktion d jag inte behver ngra filer som finns i mappen borde jag vl kunna ta bort den? Skulle bara kolla om det r ok att ta bort den mappen eller om hela datorn fuckar upp sig d. =)
Tack p frhand.
Dp om den, vnta en vecka. Har inte Vista gnllt s r det fritt fram att radera.
skulle fixmbr revertera tillbaka till windows xp, eller vad man nu krde innan installationen av vista d? Windows-mappen r ju lst, s frmodligen skulle endast vistas mbr uppdateras.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!