2007-04-20, 19:17
Medlem
Hej,

Nr jag fr ngra mnader sedan installerade Windows Vista s sparades en mapp med namnet Windows.old dr mitt gamla opperativsystem med alla filer jag hade d sparades. Eftersom mappen tar upp 52 GB och vad jag vet inte fyller ngon egentlig funktion d jag inte behver ngra filer som finns i mappen borde jag vl kunna ta bort den? Skulle bara kolla om det r ok att ta bort den mappen eller om hela datorn fuckar upp sig d. =)

Tack p frhand.
Citera
2007-04-20, 19:18
Medlem
von Schmerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampos
Hej,

Nr jag fr ngra mnader sedan installerade Windows Vista s sparades en mapp med namnet Windows.old dr mitt gamla opperativsystem med alla filer jag hade d sparades. Eftersom mappen tar upp 52 GB och vad jag vet inte fyller ngon egentlig funktion d jag inte behver ngra filer som finns i mappen borde jag vl kunna ta bort den? Skulle bara kolla om det r ok att ta bort den mappen eller om hela datorn fuckar upp sig d. =)

Tack p frhand.

Dp om den, vnta en vecka. Har inte Vista gnllt s r det fritt fram att radera.
Citera
2007-04-20, 19:18
Medlem
.filantrops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampos
Hej,

Tack p frhand.

Bort med skiten bara, 52Gb extra porr.
Citera
2007-04-20, 19:19
Medlem
Hin Hle.s avatar
Jepp. Den gr fint att radera, precis som filantropen sger. Ngon som vet hur man reverterar en vista-installation frresten?

Ett smidigt stt allts, inget fippla med boot records och dyl.
Citera
2007-04-20, 20:53
Medlem
gandihellfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.
Jepp. Den gr fint att radera, precis som filantropen sger. Ngon som vet hur man reverterar en vista-installation frresten?

Ett smidigt stt allts, inget fippla med boot records och dyl.
jobbigt att skriva fixmbr o trycka p Y eller ?
Citera
2007-04-21, 15:18
Medlem
Hin Hle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gandihellfish
jobbigt att skriva fixmbr o trycka p Y eller ?

skulle fixmbr revertera tillbaka till windows xp, eller vad man nu krde innan installationen av vista d? Windows-mappen r ju lst, s frmodligen skulle endast vistas mbr uppdateras.
Citera
2007-04-21, 15:34
Medlem
phils avatar
Citat:
Fixmbr - Repairs the master boot record of the boot disk.
r ganska sker p att det inte gr att reverta sin Vista installation till XP.
Vi har diskuterat detta i den stora Vista-trden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in