Tja när jag ska köra igång min brandvägg så står det såhär : det går inte att visa inställningarna för windows brandväggen eftersom tjänsten inte körs. Vill du starta tjänsten Windows firewall/internet Connection Sharing (ICS) så trycker jag ja då står det "Tjänsten Windows Firewall/internet connection sharing (ICS kan inte startas" Sen har jag lite problem med min nätverksanslutning det står att min gateway är offline hela tiden men det går att surfa m.m Tack påå förhand
"Titta i Tjänster (Kontrollpanelen->Administrationsverktyg->Tjänster) om du manuellt kan starta och sätta den till automatisk. Dubbelklicka på raden Windows Firewall/Internet Connection Sharing (ICS), så kan du också se om tjänsterna den är beroende av också är startade."
"Titta i Tjänster (Kontrollpanelen->Administrationsverktyg->Tjänster) om du manuellt kan starta och sätta den till automatisk. Dubbelklicka på raden Windows Firewall/Internet Connection Sharing (ICS), så kan du också se om tjänsterna den är beroende av också är startade."
Det står såhär när jag trycker starta på brandväggen i tjänster "Det gick inte att starta tjänstenWindows firewall (ICS) på lokal dator.Fel 123 Felaktig syntax för filnamn , katalognamn eller volymetikett"
Det gick tyvärr inte att göra så.. Du vet inget annat man kan göra? Tack
Har aldrig råkat ut för det här, eller ens hört det men enligt http://www.google.se/search?hl=sv&q=...%B6kning&meta= så är det förkommande. Prova de tipps som finns där annars är nog ominstallation/formatering enda lösningen
Har aldrig råkat ut för det här, eller ens hört det men enligt http://www.google.se/search?hl=sv&q=...%B6kning&meta= så är det förkommande. Prova de tipps som finns där annars är nog ominstallation/formatering enda lösningen
mvh
okej tack så mycket ska kolla på den länken och se vad jag kan göra
den frågan får man vilken brandväggar och vem har påstått att just det är invecklat!?
den comodo jag använde paja min uppkoppling varje 20 min och jag leta i alla möjliga inställningar. det va alltså nån typ av blockring som jag inte kunde styra. dom andra 4-5 brandväggarna jag använt har aldrig detta problem uppstått
Jag rekommenderar Outpost, men det är väl i princip så avancerat man kommer . Ju mer avancerad brandväggen är ju bättre brukar den vara, om ni frågar mig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!