Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-04-19, 23:17
Medlem
ni-ar-fjortisars avatar
Hej!

Jag har en Panasonic NV-GS11 som jag kan koppla in i datorn med hjälp av en USB-sladd. När jag sedan vill spela in filmen till ett klipp på datorn blir det en fördröjning i filmen, det mest jobbiga är att ljudet håller samma fart hela tiden. Så ju längre jag kommer in i klippet desto längre fördröjning blir det!

Jag blir galen!

Kan någon vänlig själ hjälpa mig?
Citera
2007-04-19, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ni-ar-fjortisar
Hej!

Jag har en Panasonic NV-GS11 som jag kan koppla in i datorn med hjälp av en USB-sladd. När jag sedan vill spela in filmen till ett klipp på datorn blir det en fördröjning i filmen, det mest jobbiga är att ljudet håller samma fart hela tiden. Så ju längre jag kommer in i klippet desto längre fördröjning blir det!

Jag blir galen!

Kan någon vänlig själ hjälpa mig?

kan vara så att du har på Auto Level på typ ljus kompensering osv det var mitt problem iaf
Citera
2007-04-20, 16:50
Medlem
ni-ar-fjortisars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K85
kan vara så att du har på Auto Level på typ ljus kompensering osv det var mitt problem iaf

Vart ställer jag in det? Hittar inte på kameran
Citera
2007-04-22, 17:05
Medlem
ni-ar-fjortisars avatar
*bump* nån som vet?
Citera
2007-04-22, 17:16
Medlem
Tyvär inte, men ett bra tips skulle vara att antingen söka på Panasonic NV-GS11 på deras hemsida och därav läsa manualen, eller leta reda på den lilla bok du säkert har liggandes i någon låda undanglömd och förkastad som kallas för Panasonic NV-GS11 Manual.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in