2007-04-19, 02:20
Bannlyst
För ca en timma sedan stoppade jag i mig en halv lapp, och jag måste nog säga att jag börjar känna effekt. Tapeternas mönster ändras sig,klockan som hänger på väggen känns liksom som att den är böjd på något vis Texten på skärmen "skakar" till ibland...och det känns som att lampan är en sol!
Ser en massa saker i ögonvrån, typ rök som reflekteras bort snabbt.
Har en väggbonad med neonfärger och ett troll på, trollets mage började röra på sig, och där blev jag faktiskt lite orolig Trollet stirrar på mig och jag börjar asgarva. Det känns varmt. Fast,jag är VAKEN..ja,detta blir nog en ganska så lagom tripp. Eller vad tror ni?

Fortsättning följer :P
Citera
2007-04-19, 02:42
Medlem
Ticons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychedelica
För ca en timma sedan stoppade jag i mig en halv lapp, och jag måste nog säga att jag börjar känna effekt. Tapeternas mönster ändras sig,klockan som hänger på väggen känns liksom som att den är böjd på något vis Texten på skärmen "skakar" till ibland...och det känns som att lampan är en sol!
Ser en massa saker i ögonvrån, typ rök som reflekteras bort snabbt.
Har en väggbonad med neonfärger och ett troll på, trollets mage började röra på sig, och där blev jag faktiskt lite orolig Trollet stirrar på mig och jag börjar asgarva. Det känns varmt. Fast,jag är VAKEN..ja,detta blir nog en ganska så lagom tripp. Eller vad tror ni?

Fortsättning följer :P

hehe låter bra det =) peaken kommer om typ några 2-3 timmar det byggs på ska inte ut tala mig för mykt men så va det för mig.. ska du göra en tripprapport sen ? skulle vara roligt att läsa. Happy Tripping
Citera
2007-04-19, 02:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ticon
hehe låter bra det =) peaken kommer om typ några 2-3 timmar det byggs på ska inte ut tala mig för mykt men så va det för mig.. ska du göra en tripprapport sen ? skulle vara roligt att läsa. Happy Tripping

jo,det känns konstigare o konstigare för var timme tycker jag :P men det känns som det inte kommer bli en snetripp iaf. Känns lugnt.
Hur mycket tog du när du trippade på bromo?
Jarå, en tripprapport kommer!
Citera
2007-04-19, 02:54
Medlem
Ticons avatar
Citat:
jo,det känns konstigare o konstigare för var timme tycker jag :P men det känns som det inte kommer bli en snetripp iaf. Känns lugnt.
Hur mycket tog du när du trippade på bromo?
Jarå, en tripprapport kommer!

ne sne tripp blir det inte jag tog oxå en lapp första gången det var skruvat som fan blandade med 2c-t det vart lite skummt då :P men jag vart hjälpt av west-en han skev lite som lungnade mig. hur länge har du varit trippad nu?
Citera
2007-04-19, 03:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ticon
ne sne tripp blir det inte jag tog oxå en lapp första gången det var skruvat som fan blandade med 2c-t det vart lite skummt då :P men jag vart hjälpt av west-en han skev lite som lungnade mig. hur länge har du varit trippad nu?

det blev för skruvat alltså? ja fan det är inte kul när det blir för mycket, det ska vara på en lagom nivå så man känner sig lugn.
Nu har det gått kanske snart 2 timmar. Känner mig "normal" i korta stunder, sedan helt plötsligt sitter jag och funderar på hur fan min arm kan vara så lång att den nästan når ned till golvet.
Citera
2007-04-19, 03:19
Medlem
Ticons avatar
Citat:
det blev för skruvat alltså? ja fan det är inte kul när det blir för mycket, det ska vara på en lagom nivå så man känner sig lugn.
Nu har det gått kanske snart 2 timmar. Känner mig "normal" i korta stunder, sedan helt plötsligt sitter jag och funderar på hur fan min arm kan vara så lång att den nästan når ned till golvet.

jo det vart lite för skruvat men det slutade bra till slut. jag hade med att det gick upp och ner man kände sig nästan normal ibland det var då 2c-tn kom fram hehe. men det som sagt slutade bra kollade på film, grymt rolig den var då hehe det vart som att dom i filmen var trippade och inte jag o dom var i en 3d värld typ inte ricktigt så men nästan svårt att förklara. tipps kolla på nån bra film "Komedi" simpson funkar hehe den där homer haha
Citera
2007-04-19, 09:35
Awaiting Email Confirmation
Jag följer tråden med spänning. Skall själv pröva denna mystiska substans imorgon runt 9-tiden på morgonen.
Citera
2007-04-19, 11:07
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Hur någon människa vill trycka i sig bromo, doi etc. är mig en gåta
Citera
2007-04-19, 12:16
Medlem
seloots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ung Hårdrockare
Hur någon människa vill trycka i sig bromo, doi etc. är mig en gåta

Vad menar du?

inga live raporter är tillåtna..... Borda skrivit i "vem kör på hallucinogener just nu!" istället...
Citera
2007-04-19, 21:28
Medlem
Ticons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seloot
Vad menar du?

inga live raporter är tillåtna..... Borda skrivit i "vem kör på hallucinogener just nu!" istället...

håller med där
Citera
2007-04-19, 21:29
Medlem
Ticons avatar
psychedelica

psychedelica

Brätta mer vad hände?
Gick trippen bra?

lite nyfiken
Citera
2007-04-23, 19:27
Bannlyst
Im back och nu tänkte jag försöka få ihop en liten rapport.
Well, jag fick nog inte ut det maximala av bromon, så att säga, vilket troligen beror på att jag hade lappen i käften för kort tid, men men visst kände jag av det ändå.
Redan efter en timme så började jag lägga märke till saker som tex tapeten,som hade fått ett lite märkligt mönster, det såg nästan 3d aktigt ut och klockan på väggen kändes på något sätt som att den var böjd/krokig. Min väggbonad/backdrop med ett troll på,började helt plötsligt leva, när jag tittade snabbt på den så gungade trollets mage till,vilket gjorde att jag blev lite smått rädd, efter ca 3 min stirrade jag på trollet igen som faktiskt stirrade tillbaka på mig, jag började asgarva och var nära inpå att väcka hela familjen.
Några minuter senare sträckte jag ut ena armen och började djupt fundera på hur i hela friden armen kunde vara så lång,att den nästan nådde ner till golvet när jag satt upp på stolen.
Några timmar gick, satt vid datorn och bara tog det lugnt.
Jag gick in i köket,och då kom farsan upp och rapade eller hostade till, och jag klämde ur mig "det lät alldeles som att en ubåt kom in" konstigt nog så märkte han inte att jag var påverkad. :P
Nåra timmar gick åter, jag tog mig ett bad,och bestämde mig sedan för att försöka sova.
När jag lagt mig kände jag mig lite lätt nojjig - gick upp och stoppade i mig ett par sömnpiller. Sedan minns jag inte så mycket mer så troligen lyckades jag somna.
Visst,trippen var ok, men nästan lite för "liten".

Det var allt för denna gång.
Trip on!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här