Im back

och nu tänkte jag försöka få ihop en liten rapport.
Well, jag fick nog inte ut det maximala av bromon, så att säga, vilket troligen beror på att jag hade lappen i käften för kort tid, men men visst kände jag av det ändå.
Redan efter en timme så började jag lägga märke till saker som tex tapeten,som hade fått ett lite märkligt mönster, det såg nästan 3d aktigt ut

och klockan på väggen kändes på något sätt som att den var böjd/krokig.

Min väggbonad/backdrop med ett troll på,började helt plötsligt leva, när jag tittade snabbt på den så gungade trollets mage till,vilket gjorde att jag blev lite smått rädd, efter ca 3 min stirrade jag på trollet igen som faktiskt stirrade tillbaka på mig, jag började asgarva och var nära inpå att väcka hela familjen.
Några minuter senare sträckte jag ut ena armen och började djupt fundera på hur i hela friden armen kunde vara så lång,att den nästan nådde ner till golvet när jag satt upp på stolen.
Några timmar gick, satt vid datorn och bara tog det lugnt.
Jag gick in i köket,och då kom farsan upp och rapade eller hostade till, och jag klämde ur mig "det lät alldeles som att en ubåt kom in"

konstigt nog så märkte han inte att jag var påverkad. :P
Nåra timmar gick åter, jag tog mig ett bad,och bestämde mig sedan för att försöka sova.
När jag lagt mig kände jag mig lite lätt nojjig - gick upp och stoppade i mig ett par sömnpiller. Sedan minns jag inte så mycket mer så troligen lyckades jag somna.

Visst,trippen var ok, men nästan lite för "liten".
Det var allt för denna gång.
Trip on!