Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-07-13, 19:39
Medlem
crall_bs avatar
provade att köra på updaten igen och samma fel inträffade. Skit uppdatering!!
Citera
2007-07-13, 19:50
Medlem
Johnny Blades avatar
Hmm, det är nog nåt skumt med nån ny uppdatering ja, för samma sak har hänt mig några gånger nu och jag började fundera på vad som kan vara fel. Vore ju skönt om det bara är en kass uppdatering, för det bör väl ändå Microsoft rätta till hyfsat snart tycker man. Min dator startade om sig själv helt utan förvarning och sen startade den även om sig ett par gånger under uppstart, men efter det hoppade Windows igång och funkar än så länge.
Citera
2007-07-14, 08:28
Medlem
hug4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crall_b
Min dator gjorde precis samma sak. Jag körde ERD Commander och tog bort senaste windows updateringen. Det gjorde susen jag försökte först med felsäkertläge med det bootade bara om när windows började ladda och den hängde sig bara när jag försökte återställa till en tidigare återställningspunkt.

Så kör Winternals ERD Commander och ta bort senaste updaten så kanske det löser sig.

Tackar för ett användbart tips, ska kolla upp detta när jag kommer hem.
Citera
2007-07-14, 10:03
Medlem
grens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hug4
Jag har samma problem, på en stationär dator. Innan Windows ens har startat startar skiten om. Har testat med att öppna och damma av skiten, gissar att det inte är överhettning. Har inte heller lagt in något nytt, grafikkort osv. Ubutu CD vet jag inte hur jag ska få tag på nu när jag inte har någon dator.

Nån som kan langa lite användbara tips?

Kan du inte få tag på en Ubuntu-CD, eftersom du inte har någon dator? Har du inte kompisar/familj? Hur skriver du här på forumet?
Citera
2007-07-14, 12:10
Medlem
hug4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gren
Kan du inte få tag på en Ubuntu-CD, eftersom du inte har någon dator? Har du inte kompisar/familj? Hur skriver du här på forumet?

Jo har fixat det nu när jag är hemma i Stockholm. Bor annars i Köpenhamn,
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in