Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-04-17, 00:22
Medlem
Nu har jag bara lekt runt lite med programmet, men det ser mycket lovande ut. Vill man utesluta ett program från att kunna styras med "mouse gestures" är det bara att bocka för en liten ruta, tog dock några minuter att hitta den . Utmärkt om man vill behålla Operas eller Firefox gestures. (IE vill jag inte nämna av elak praxis.)

Rätt litet är programmet med, tar bara 265 kB av arbetsminnet.

Det är bara att installera och testa, inget krångel. Det går lätt att avinstallera det med. Tror dessutom att jag inte hade behövt boota datorn. Starta bara programmet efter installationen så ska det fungera.

Uppstår det problem upptäckte jag att dom har ett forum. Hoppas slippa besöka det
Citera
2007-04-17, 10:16
Medlem
Hagfjälls avatar
StrokeIt - Mouse Gestures for Windows
Går att ställa in för vilka program den ska göra vad, finns även förinställt för de vanligaste.

Edit: Läste bara början av tråden...
Citera
2007-04-17, 14:49
Medlem
Cougars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ncg
Nu har jag bara lekt runt lite med programmet, men det ser mycket lovande ut. Vill man utesluta ett program från att kunna styras med "mouse gestures" är det bara att bocka för en liten ruta, tog dock några minuter att hitta den . Utmärkt om man vill behålla Operas eller Firefox gestures. (IE vill jag inte nämna av elak praxis.)

Rätt litet är programmet med, tar bara 265 kB av arbetsminnet.

Det är bara att installera och testa, inget krångel. Det går lätt att avinstallera det med. Tror dessutom att jag inte hade behövt boota datorn. Starta bara programmet efter installationen så ska det fungera.

Uppstår det problem upptäckte jag att dom har ett forum. Hoppas slippa besöka det

Mycket riktigt, ingen omstart behövdes. Verkar vara ett bra program. Lite skumma förinställningar bara, men efter lite mekande så får man det som vill ha. Mycket lätt med inställningar osv. Rekommenderas!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in