Dags igen. Har gått över till ett mörkare tema, tänkte att om apple tvingar mig att köra brushed alu kan man lika gärna göra det hela väger ut. Fönster/menubar/notifikation
Har även fixat så texten i menubar bara kommer fram vid mouseover genom en kombo av svart bakgrund, obsidian bar och Menu Eclipse 2, mycket trevligt. Tomt skrivbord
Frascht! Lust att lanka till ditt iconset? Vilket program anvander du for att flytta pa docken?
Dags igen. Har gått över till ett mörkare tema, tänkte att om apple tvingar mig att köra brushed alu kan man lika gärna göra det hela väger ut. Fönster/menubar/notifikation
Har även fixat så texten i menubar bara kommer fram vid mouseover genom en kombo av svart bakgrund, obsidian bar och Menu Eclipse 2, mycket trevligt. Tomt skrivbord
Stilrent, gillar det!
du har inte lust att länka till ikon packet?
Jag fipplade till en ny bakgrund i min dashboard, men datorjevflen beter sig udda.
När jag swipar till dashboard så har jag den nya bakgrunden (se bild 1), men när jag swipar fram mission control, så är det den gamla bakgrunden (se bild 2). Why, oh why?