Zwrch, nu gôtt upprörd till sinnet
svär, fult, högt, grams' inför svinnet:
Så tråden har snuvats
på vad länge ruvats
å värdiga 3:eårsminnet!
Här hade man i nonchalerad stillhet tänkt högtidlighålla 19 mars med välstämd elegi – så tar någon förb. tekniker i förmodat snarstucken nyväckthet och revirpinkivar allt om intet, därtill på min äras sämsta timing & rena väntande lakan!

Mitt tack är givet, enkelt & kommande ända från 2007 men ryggrad & -slut kräver sin kritik, under förstulen sänkt blick tecknad nedan.
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
[…]
Eftersom funktionen uppenbarligen finns, och den tydligen fungerade ett kort tag, så förstår jag inte varför de inte aktiverar den.
[url=]-taggen har fungerat utan avbrott åtminstone under hela min tid här (med 1 lika notabelt som till sak orelaterat undantag:
url-disabled [Länkarna fungerar inte /Mod]) men just det automatiserade formatet har gäckat oss i flera vändor & gestalter. Jag or'lyist räknar inte visst med att denna inkarnation har kommit för att stanna längre än nog att åter vänja mig till ett nylänk bara för att så mycket mer saknas vid nästa försvinnande – om så bara för att så ännu mycket mer glädjas åt var vår stund tillsammans.
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Jo men vilken är egentligen skillnaden om du klistrar in länken först och markerar den, trycker på URL-knappen då markeras ju den text som du själv ska ändra?
EDIT
Alltså jag förstår själva skillnaden.
Men vilken metod av det två som är smidigast kan ju diskuteras.
Ock jag hade väntat mig annorlunda om något och skulle gärna se ett omkast:
En URL kräver p.g.a. sitt format
alltid markering i flera steg ([Shift]+[Ctrl]+[<—]) medan orden/tecknen man länkar genom ofta är 1-staka, ofta nog för objektiv prio. Hellre än nu föreliggande version-3:a (med funktionshöjd någonstans mittemellan sina företrädare) skulle jag se den "ta omvänd ordning", som det övre i Von0bens spoiler. Alternativt 2:an (version, alltså, infogande "[url=][/url]" utan ruta). Att förmå knappen själv känna av om det ligger URL/normalord i Urklipp är kanske möjligt men skulle resultera i ej så undantagsvisa krux. Hur som helst, skulle denna önskan om omkast inte hörsammas kan vederbörande se fram emot fortsatt kvarnfäktning kring de frågor som ännu ej besvarats.
Åsså undrar jag vad citationstecknen har för verkan, som den mig synbarligen varken gör till/från något (till skillnad från tidigare).
Kram