Det var så det tidigare fungerade. Denna ursprungliga (Java?) plockades bort av säkerhetsskäl vilket är rimligt, men att det sedan tog 4 månader (/
2 h) att få till barabenversionen, och att kort tid därefter även den försvann, det är just "helt obegripligt" eftersom ännu ingen förklaring lämnats.
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Du ger dig inte...
Det är bra, men jag måste ändå fråga, då jag vet att du precis som jag gillar att länka med "namngivna" länkar. Har du testat WYSIWYG? ett oerhört praktiskt redigeringsgränssnitt där man kan dra in redan namngivna länkar i inlägget, sedan
MondoBizarro uppmärksammade mig på detta så har mitt länkande underlättats rejält.
Men det kan måhända vara så att en url-knapp skulle vara ytterligare en väg att underlätta snyggare länkningar istället för att enbart själva adressen syns.
Sorry om mitt inlägg ses som OT, dock anser jag att det är ett tips på ett sätt att kringgå problemet.
Visst har jag testat och
> funktionen är gravt browserberoende (och typsnittet verkligen inte WYSIWYG (fast skillnaden en bra indikator på ens val
i brist på bättre))
> att dra redan namngivna länkar är en sak, att namnge dem en annan
(och förhandsgranskning som du tidigare tipsat om är en ½-vägs omväg som dessutom fungerar endast på korta inlägg eftersom man kastas till topp).
Alla dessa småknåp vid sidan om är otillfredsställande à topik, men välviljan bakom deras redovisning tas inte miste på och vinningen i att rada upp dem här i tråden är dubbel då de ju snarare belyser än löser problemet & är våra nästa till nytta. Tack för din del i det.