Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-06-20, 00:52
Medlem
Anonym Horunges avatar
Ja tillbaka med url-knappen och tillbaka med kräkis!
Citera
2007-06-20, 01:51
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenhero
Den har efterfrågats i andra trådar utan resultat...

Självklart går det att lösa genom att skriva manuellt t.ex men då har nu ju inte fattat vad det gäller?

Många funktioner som borde vara självklara på ett forum av FB's storlek är väl lite "sisådär"...

URL-knappen, liksom att innehåll visades när man höll markören över ett ämne, togs väl bort för att det tog för mkt kapacitet eller vad det kallas?

Nu har vi ju 10 dagar eller så till att sökfunktionen är igång iaf o det känns bra som fan!!

Det tråkiga är att admin eller vem det är har lanserat en massa nya forumsdelar som säkert tagit resurser, när det hade varit bättre att ordna de grundläggande funktionerna som varje forum borde ha...

När DET är klart, då kan man utveckla sig vidare vid behov..

Detta har jag iofs sagt förut och jag är säker på att jag inte är ensam om den åsikten, men användarnas åsikter är inte top-priority så att säga..

Egentligen borde man (vi alla) hålla käft angående allt sånt här för FB är ju gratis och då kan man väl inte ställa några krav eller?

Som en del säger... Passar det inte så sluta vara på FB då?

Kanske är det så enkelt? Fanns det ett annat ställe att söka sig till så kanske det hade varit skillnad?

Jag håller bara delvis med dig i din kritik. Visst, URL-knappen skulle ju vara väldigt trevlig att återse - som det är nu sitter jag alltid och skriver in det manuellt, men det kan bli rätt bökigt när man ibland har flera länkar i samma inlägg.

Dock: jag måste säga att FB kanske inte är den flashigaste community jag sett, men den fungerar däremot bättre än allt annat jag varit inne på. Till skillnad från andra communities funkar FB i alla väder - ytterst sällan det strular - och just den pålitligheten bidrar väsentligt till att jag trivs här. Skönt att funktionalitet och pålitlighet prioriteras i stället för massa flashiga prylar som enbart tynger ner och gör sajten seg att ta sig runt på. Att det dessutom erbjuds mig gratis är ju verkligen fantastiskt - om man tänker efter.

Nåväl, vi må ha lite olika syn på FB, men förenas av vår längtan efter URL-knappen! Som sagt: ropen skalla...
Citera
2007-07-20, 00:10
Medlem
Zwerchstands avatar
4 månader...

Ej kan väl knappen då räcka
på egen hand så att förskräcka?
Ej är det en fråga
om att endast våga;
ock ork tätar säkerhetsläcka.

Knappen bedömdes ju utgöra del i den IE-säkerhetslucka som mig veterligen sedan länge åtgärdats. När nu även sökfunktionen släppts lös åtminstone på prov vore det kul att från tekniker få en bekräftelse om återupptaget arbete, alternativt redogörelse för denna Flashbacks egen Rabbit of Caerbannog.
Citera
2007-07-20, 02:22
Medlem
Snövits avatar
Knappen är tillbaka
Citera
2007-07-20, 02:31
Medlem
Zwerchstands avatar
Nämen se på f....!
Sedan när?!

· · · • • [Edit:] • • · · ·
Och nu! kom kattan tillbaka på http://www.flashback.org/leave.php? .
Hoppas därmed jag inte missat URL-knappens retur.
Citera
2007-07-20, 03:35
Medlem
Zwerchstands avatar
Nya knappen omsluter markering med [url]-taggar direkt i redigeringsfönstret, utan snajdigt popup-fält & "=". Inte riktigt samma funktion som tidigare alltså, men i mitt tycke nog bättre; uppenbart säkrare, och man får lite h4xx0r f331.

En lösning väl motsvarande 2 h yrvaket ex tempore
Citera
2007-07-29, 07:27
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Knappen är tillbaka

URL-knappen är tillbaka, men ändå inte! Varför kunde den inte få samma funktion som den hade förut?
Som den funkade då när det begav sig, var det så enkelt att snabbt skapa snygga länkar medan man nu måste pilla betydligt
mer.
Vore mycket tacksam om URL-knappen snarast kunde återställas till hur den funkade tidigare!
Citera
2007-07-29, 11:42
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Vore mycket tacksam om URL-knappen snarast kunde återställas till hur den funkade tidigare!

Jag med och teknikerna är informerade av vad vi vill.
Citera
2007-07-29, 13:51
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Jag med och teknikerna är informerade av vad vi vill.

Utmärkt. Jag väntar med spänning.
Citera
2007-09-11, 14:39
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Ähum...hur går det nu med detta???
När får vi återse den URL-knapp vi så saknar (till skillnad från den halvmessyr vi fått nu alltså)?
Citera
2007-09-11, 15:49
Medlem
buffalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Ähum...hur går det nu med detta???
När får vi återse den URL-knapp vi så saknar (till skillnad från den halvmessyr vi fått nu alltså)?
Räkna med att den blir klar till efter jul någon gång. Kanske vid påsk.
Citera
2007-09-11, 15:53
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo
Räkna med att den blir klar till efter jul någon gång. Kanske vid påsk.

Fast kanske redan i oktober. Oktober 2053 alltså. Vi hållar tummarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in