Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-04-18, 18:44
Medlem
snuffomans avatar
Fan va bra att jag hittade denna tråden, jag trodde ett tag att jag blivit dum i huvudet när ja inte kunde hitta skiten och tryckte på varenda knapp jag hittade, jag trodde nästan att jag bara hade drömt om dess existens Jaja, hoppas den kommer tillbaks snart..
Citera
2007-04-22, 06:37
Bannlyst
Annars kan man trycka ctrl + u.
Citera
2007-04-22, 08:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrMaZz
Annars kan man trycka ctrl + u.
Det kan man inte alls. Jag borde gå och lägga mig.
Citera
2007-04-22, 16:03
Medlem
Hilding Barcks avatar
Jag saknar också funktionen eftersom jag är för lat för att skriva för hand och resultatet blir fula och osammanhängande inlägg.
Citera
2007-05-19, 20:31
Medlem
Zwerchstands avatar
2 månader...
Citera
2007-05-19, 21:12
Medlem
Till er som tycker det är jobbigt att skriva så finns TypeItIn eller liknande program som man kan använda. Har använt det själv ganska mycket och kan rekomendera det.
Citera
2007-05-19, 23:05
Medlem
Corvs avatar
Jag sällar mej till pöbeln - Ge oss tillbaka URL-knappen!
Det kan ju inte direkt vara svårt att ordna, det kan inte ta så mycket kraft från servern, och det skulle vara väldigt användbart.
Citera
2007-05-19, 23:37
Medlem
buffalos avatar
De där teknikerna måste ju verkligen ha mycket att göra...
Citera
2007-05-20, 03:17
Medlem
Dangerous_Minds avatar
URL-knappen är sannerligen saknad! Kom igen nu då, kära FB-tekniker!!!
Citera
2007-05-23, 12:43
Bannlyst
Ropen skalla, URLknappen åt alla!
Citera
2007-06-19, 23:59
Medlem
Zwerchstands avatar
Ännu en månad till ända
i undran när något ska hända.
Visst vore det kul i
skiftet till juli
se [url]-knapp återvända?

OK att sökfunktionen prioriteras; vill bara förvissas om att detta är #2 på listan.
Citera
2007-06-20, 00:46
Medlem
Den har efterfrågats i andra trådar utan resultat...

Självklart går det att lösa genom att skriva manuellt t.ex men då har nu ju inte fattat vad det gäller?

Många funktioner som borde vara självklara på ett forum av FB's storlek är väl lite "sisådär"...

URL-knappen, liksom att innehåll visades när man höll markören över ett ämne, togs väl bort för att det tog för mkt kapacitet eller vad det kallas?

Nu har vi ju 10 dagar eller så till att sökfunktionen är igång iaf o det känns bra som fan!!

Det tråkiga är att admin eller vem det är har lanserat en massa nya forumsdelar som säkert tagit resurser, när det hade varit bättre att ordna de grundläggande funktionerna som varje forum borde ha...

När DET är klart, då kan man utveckla sig vidare vid behov..

Detta har jag iofs sagt förut och jag är säker på att jag inte är ensam om den åsikten, men användarnas åsikter är inte top-priority så att säga..

Egentligen borde man (vi alla) hålla käft angående allt sånt här för FB är ju gratis och då kan man väl inte ställa några krav eller?

Som en del säger... Passar det inte så sluta vara på FB då?

Kanske är det så enkelt? Fanns det ett annat ställe att söka sig till så kanske det hade varit skillnad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in