2007-04-14, 21:06
Medlem
Har undrat ett tag nu hur ni gör när ni köper ny bikini..provar ni det som andra haft på sig, och haft muskontakt med, chansar ni på att ni väljer rätt och tvättar sedan i 90 grader? Verkar rätt snuskigt på nåt sätt. Vill någon berätta hur det ligger till?
Citera
2007-04-14, 21:12
Medlem
Haengquis avatar
De har väl underkläder på sig under bikinin när de provar?
Citera
2007-04-14, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haengqui
De har väl underkläder på sig under bikinin när de provar?

Precis, du vet lika litet som jag!
Citera
2007-04-14, 21:13
Medlem
Krappfiskarns avatar
Annars står väl det storlekar på bikinis som är relaterade till bh-storlekar?

Har aldrig kollat på bikini själv så vet ej.
Citera
2007-04-14, 21:14
Medlem
Haengquis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Precis, du vet lika litet som jag!

Hmm, det brukar åtminstone vara en skylt om det vid vissa omklädningsrum, om att just behålla underkläder på när man provar bikinis. Får väl vänta på en tjej som kan.
Citera
2007-04-14, 21:17
Medlem
sc0ttys avatar
Min flickvän upplyser om följande:
Man har i regel underkläder på sig när man provar badkläder, men om man nu mot förmodan skulle vara utan trosor så är det vanligt att det finns en fiffig liten hygienanordning som liknar ett trosskydd i plast, där muttan möter bikini-underdelen.
Citera
2007-04-14, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sc0tty
Man har i regel underkläder på sig när man provar badkläder, men om man nu mot förmodan skulle vara utan trosor så är det vanligt att det finns en fiffig liten hygienanordning som liknar ett trosskydd i plast, där muttan möter bikini-underdelen.

Men trosskydd i plast låter inte så hygieniskt
Citera
2007-04-14, 21:24
Moderator
evilhoneys avatar
Bikiniöverdel provar jag utan BH under, hur ska man annars få reda på hur den håller smålökarna på plats?
Underdelen brukar jag oftast chansa på, de brukar följa "mallen" bättre än överdelar. Om jag provar så behåller jag givetvis trosorna på.
Citera
2007-04-14, 22:35
Medlem
Tolvans avatar
Trosor på naturligtvis och aldrig att jag provar en underdel med smutsig "binda" fast jag har trosorna säkert på plats.
Citera
2007-04-14, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Annars står väl det storlekar på bikinis som är relaterade till bh-storlekar?

Har aldrig kollat på bikini själv så vet ej.

Och alla t-shirts i strl Large är EXAKT lika stora oavsett märke?

Bikinin ska ju inte direkt sitta löst hängandes så det vill dom nog prova.
Sambon provar alltid BH:n innan hon köper en. Dock inte trosorna. Dom är inte lika viktiga att dom sitter perfekt. Finns resår.
Citera
2007-04-14, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sc0tty

Då skulle jag (om jag var tjej) plocka med mig ett par trosor från trosavdelningen och sätta på mig innan provningen.

Inte en janne att man skulle trä på sig bikiniunderdelen och låta plastskyddet slicka läpparna. Urk!
Citera
2007-04-14, 23:11
Medlem
Giffoxs avatar
Tänkte Henkko köpa en massa bikinis för ensamma hemmakvällar?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in