Flashback bygger pepparkakshus!
2007-04-14, 16:39
Medlem
Olle24s avatar
Jag höll på och fixa och trixa lite med mitt nya program som jag hade skaffat som heter Perfect Keylogger, när jag satte på Nod32 så glömde jag bort att stänga ner Perfect Keylogger. När varnings rutan kom upp så stog det att Nod32 tänkte lägga programmet i "Quarantien"(stavning?) under tiden så tyckte jag att det skulle vara smart att bara stänga av programmet, så jag lyckades med det men Nod32 ville fortfarande lägga det i "Quarantien". Det var ett stort misstag, så jag stängde av Nod32 och försökte sätta på Perfect Keylogger igen men så kom det upp en ruta som stog "Det gick inte att initiera programmet korrekt (0xc0000142). Klicka på OK för att avsluta programmet."

Då genast trodde jag att det var bara att avinstallera och installera om programmet. Så jag tog bort hela mappen(eftersom den inte finns i lägg till/ta bort maskinvara). Jag försökte installera programmet igen men jag fick samma ruta. Jag sökte på felet i google och hittade en intressent guide till "mitt problem" så jag provade det

Guiden:
"Min lilla Steam all-lösar-problem-guiden!:

Avinstallera steam

Gå in i C:/program och radera steam/valve mappen
Starta om!
ladda ner CCleaner från www.ccleaner.com och scanna ditt register (för att ta bort gammla valve register filer...
start -> kör -> regedit
tryck på CURRENT_USER och sedan software! Ta bort valve mappen nu!

Kör ccleaner igen.....

installera steam!
Done!"
http://www.fragbite.se/?threadID=279309

Jag gjorde nått liknande men jag får fortfarande samma ruta när jag försöker öppna programmet. Jag vill inte formatera om hårddisken..

Snälla hjälp mig med problemet!
Citera
2007-04-15, 16:31
Medlem
Olle24s avatar
Verkar inte finnas någon lösning, jag får väll formatera om datorn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in