2007-04-14, 01:33
Medlem
KladHests avatar
Okej..

Så, min första fråga är, finns det nån skön samling på "legendariska" trådar som ligger och skräpar här på FB? Sånna trådar som bara var...underbara

Min andra fråga: Importerade ni eran sökmotor från Zimbabwe eller är jag efterbliven? För det första så funkar inte skiten för tillfället.. för det andra så går det inte att söka efter namn på Topics bara, av vad jag kommer ihåg, eller?
Citera
2007-04-14, 01:43
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KladHest
Okej..

Så, min första fråga är, finns det nån skön samling på "legendariska" trådar som ligger och skräpar här på FB? Sånna trådar som bara var...underbara

Min andra fråga: Importerade ni eran sökmotor från Zimbabwe eller är jag efterbliven? För det första så funkar inte skiten för tillfället.. för det andra så går det inte att söka efter namn på Topics bara, av vad jag kommer ihåg, eller?

På din första fråga svarar jag: Alla tycker att olika trådar är legendariska, så nej

På din andra fråga: Varför sökte du inte innan du frågade? Nu kommer du säkert få en massa svar i stil med "SÖK FÖR I HELVETE!!" och liknande.
För du borde verkligen ha sökt innan du postade
Citera
2007-04-14, 01:47
Medlem
KladHests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
På din första fråga svarar jag: Alla tycker att olika trådar är legendariska, så nej

På din andra fråga: Varför sökte du inte innan du frågade? Nu kommer du säkert få en massa svar i stil med "SÖK FÖR I HELVETE!!" och liknande.
För du borde verkligen ha sökt innan du postade

Men för mig funkar inte sökmotor för tillfället. Får upp nån sida där det står att det har blivit ett database error, och massa tjafs. Skrev ju det i mitt första inlägg
Citera
2007-04-14, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KladHest
Men för mig funkar inte sökmotor för tillfället. Får upp nån sida där det står att det har blivit ett database error, och massa tjafs. Skrev ju det i mitt första inlägg
De kanske gör om den eller något liknande. Vänta tills imorrn istället.
Citera
2007-04-14, 01:56
Medlem
Deannas avatar
Just nu har vi lite problem här på FB... Men ansvariga vet om felet och det jobbas på att få FBs funktioner att fungera som de ska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in