• 1
  • 2
2007-04-13, 19:00
Medlem
Balkongståarns avatar
Idag såg jag säsongens första loafers. Givetvis ett par vita på en sidbenad stekare med vit seglarjacka. Varför har man loafers? Fulare skor finns inte. Vita loafers är så fult så det borde förbjudas i lag. Usch.
Citera
2007-04-13, 19:37
Medlem
Loafers tyder på homosexualitet, någon insatt får gärna övertyga mig att så inte är fallet.
Citera
2007-04-13, 20:09
Medlem
Balkongståarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Loafers tyder på homosexualitet, någon insatt får gärna övertyga mig att så inte är fallet.

Jag är övertygad om att det är så, tills någon bevisar motsatsen.
Citera
2007-04-13, 21:20
Medlem
Mike Wadds avatar
Jag tycker loafers är riktigt snyggt sommartid. Ledigt men ändå stiligt.
Jag funderar på om jag inte ska ta och köpa ett par från Tods eller Gucci nu när gräsmattorna börjar komma fram.

Att loafers skulle vara homosexuellt är bara trams och det skulle vara kul att höra vad ni har på er för skor på sommaren.
Citera
2007-04-13, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike Wadd
Att loafers skulle vara homosexuellt är bara trams och det skulle vara kul att höra vad ni har på er för skor på sommaren.

Trainers
Citera
2007-04-13, 22:22
Medlem
Mike Wadds avatar
Menar du trainers som i Nike Pegasus och Asics?
Jo det är ju jättesnyggt utanför löpspåret.
Citera
2007-04-13, 23:36
Medlem
Citat:
Menar du trainers som i Nike Pegasus och Asics?
Jo det är ju jättesnyggt utanför löpspåret.

Nä, föredrar Adidas trainers.
Citera
2007-04-13, 23:44
Medlem
Nemesis1s avatar
Loafers måste väl vara de mest o-homosexuella skorna som finns... Andra skor måste man ju böja sig framåt och knyta, och medan man gör det är ju risken stor att en förbipasserande bög passar på att ta sig ett snabbknull bakifrån...

Dessutom är loafers fina! Ni som inte inser deras snygghet lider av dålig smak...
Citera
2007-04-14, 03:13
Medlem
Allan Akbars avatar
Loafers är bekväma, snabbt i och snabbt ur.
Citera
2007-04-14, 03:44
Medlem
SGFs avatar
har aldrig haft ett par men dom ser ju jäklit fräcka ut
Citera
2007-04-14, 04:24
Medlem
xallos avatar
Citat:
Jag tycker loafers är riktigt snyggt sommartid. Ledigt men ändå stiligt.
Jag funderar på om jag inte ska ta och köpa ett par från Tods eller Gucci nu när gräsmattorna börjar komma fram.

Loafers är KING!
Bara en "man" med garderobsproblem eller hormonella "problem" skulle motsätta sig ett inköp utav dessa svinhala skor som funnits sedan deras extremt fula föräldrar kopulerade senast, min röst ligger på Tod's jag har ett gäng av varje (Gucci/Tods's) och i slutdanen är Tod's bättre, bekvämare och snyggare!

*redigerad av memnok*
Citera
2007-04-14, 10:58
Medlem
Fittsparks avatar
Jag minns i min ungdom då jag var kortklippt med alla tillhörande attiraljer, då jag med lätthet stoppade buggarna i ett par vinröda Martens-loafers.

Fett clean!

Loafers kan enkom bäras av skins eller totalt rubbade människor utan självdistans boendes norr om Norrtull.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in