2007-04-13, 17:46
Medlem
Hur bär ni er åt för att hitta en kran som säljer gräs i stockholm? Jag har inga kompisar som håller på med sånt så det är inte det lättaste att hitta någon vettig person att köpa av.
2007-04-13, 17:48
Bannlyst
köp på internet istället www.budmail.biz
2007-04-13, 17:48
Medlem
enannangångs avatar
Handla på BM då din tomte.
2007-04-13, 17:49
Medlem
Varför skrev du just Stockholm? Stockholm är väl ingen skillnad från någon annan stad? StockholmStockholmStockholmStockholmStockholmStockholmStockholmStockholmStockholmStockholmStockholmStockholmStockholmStockholmStockholmStockholmStockholmStockholmStockholm
2007-04-13, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av debe
Varför skrev du just Stockholm? Stockholm är väl ingen skillnad från någon annan stad? StockholmStockholmStockholmStockholmStockholmStockholm[/b]

psykbryt
2007-04-13, 17:52
Medlem
Corvs avatar
Hade du inte skrivit med "i stockholm" så hade väl denna tråden varit helt lugn, kan kanske uppfattas som kranfiske ändå, men det största klagomålet hade varit att du skulle ha postat i noob-tråden.
Nu däremot så är det bara för uppenbart att du fiskar kran här.

Edit: Argh, debe förstörde denna tråden med sitt jäva stockholmande.
2007-04-13, 17:54
Medlem
enannangångs avatar
Jävla Stockholmare kan inte ens fixa eget röka !
2007-04-13, 17:55
Medlem
DK333s avatar
Tror den kommer låsas snart. Men kan du inte gå till "plattan" eller nåt.
2007-04-13, 18:04
Medlem
För att jag bor i Stockholm. Varför skulle jag vara intresserad av hur man får tag i röka i någon annan sketen stad.
2007-04-13, 18:06
Medlem
ruben rubins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Hade du inte skrivit med "i stockholm" så hade väl denna tråden varit helt lugn, kan kanske uppfattas som kranfiske ändå, men det största klagomålet hade varit att du skulle ha postat i noob-tråden.
Nu däremot så är det bara för uppenbart att du fiskar kran här.

Edit: Argh, debe förstörde denna tråden med sitt jäva stockholmande.

Ja du var ju en trevlig djävel! Kan du inte läsa vad han frågar om?
Eller blir du tvärblockerad bara för det står Stockholm, lantis?
Om du inte visste det så finns det ett ställe i stockholm som får alla andra
ställen att verka som blaha blaha, Kallas faktiskt för hashet´s mecka.
I stockholm alltså, där det alltid hadlas röka, säkraste stället i hela sverige.
Varje tunnelbana som stannar vid den hållplatsen släpper nästan alltid ut folk som går och köper, in snabbt och ut. Bilar står utanför med motorn igång, så fort handlar du i Stockholm!
Vart tror du alla eller åtminstånde de flesta jonkare som dealar röka köper någonstans?
Ändå enklare är det den varmare årstiden, då är det stationen innan som gäller, från stan räknat och en lite femminuterspromenad till strandkanten där det alltid sitter dealare och har så gjort ända sedan rökat kom till Stockholm.
2007-04-13, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ruben rubin
Ja du var ju en trevlig djävel! Kan du inte läsa vad han frågar om?
Eller blir du tvärblockerad bara för det står Stockholm, lantis?
Om du inte visste det så finns det ett ställe i stockholm som får alla andra
ställen att verka som blaha blaha, Kallas faktiskt för hashet´s mecka.
I stockholm alltså, där det alltid hadlas röka, säkraste stället i hela sverige.
Varje tunnelbana som stannar vid den hållplatsen släpper nästan alltid ut folk som går och köper, in snabbt och ut. Bilar står utanför med motorn igång, så fort handlar du i Stockholm!
Vart tror du alla eller åtminstånde de flesta jonkare som dealar röka köper någonstans?
Ändå enklare är det den varmare årstiden, då är det stationen innan som gäller, från stan räknat och en lite femminuterspromenad till strandkanten där det alltid sitter dealare och har så gjort ända sedan rökat kom till Stockholm.

Seriöst.. vem fan bryr sig ? Och kranfiske är förbjudet på fb så den här tråden förtjänar inga seriösa svar, så creds till Corv för det han skrev.
Och akta att du överdriver.. du målar upp det som ett jävla christiania .. Hade det funnits ett sådant ställe i sthlm sen rökat kom dit,som du säger, så hade polisen vetat om det. Och jag antar att dom hade stängt ner det också.

Edit. jävla fjolla.
2007-04-13, 18:25
Medlem
ruben rubins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xami
Seriöst.. vem fan bryr sig ? Och kranfiske är förbjudet på fb så den här tråden förtjänar inga seriösa svar, så creds till Corv för det han skrev.
Och akta att du överdriver.. du målar upp det som ett jävla christiania .. Hade det funnits ett sådant ställe i sthlm sen rökat kom dit,som du säger, så hade polisen vetat om det. Och jag antar att dom hade stängt ner det också.

Edit. jävla fjolla.

Du tror visst att det inte är sant?
Fattar du hur många stockholmare som skrattar åt dig nu?
Fattar du hur många stockholmare och även andra som förstår vilka tunnebanestationer jag talar om?
Polisen? Tror du inte dom gör vad dom kan där då? En och annan torskar ju ibland men dom har som sagt dealat röka där längre än vad du är år gammal!
Tror du forfarande jag skojar?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in