Där har du anledningen, har inget att göra med om det är en äkta licens eller inte.
Intressant, det var alltså mupparna på microsoft som klantat till det Problemet är dock att jag nu inte får windows update att fungera alls efter ominstallationen, får inte igång varken automatisk eller manuell uppdatering.
Intressant, det var alltså mupparna på microsoft som klantat till det Problemet är dock att jag nu inte får windows update att fungera alls efter ominstallationen, får inte igång varken automatisk eller manuell uppdatering.
Jo jag testat det som stod på den sista sidan.. men när jag går in på windows updates hemsida funkar det ändå inte. Valideringsverktyget saknas eller nånting står det.. Provade även det där windizupdate och den hittar 70 uppdateringar som jag behöver och jag installerar dom och startar om datorn, men när jag går dit igen så hittar den fortfarande 70 uppdateringar som jag inte har.. wtf?
Jag kör också pirat-xp, och har haft samma problem. Jag har dock inte fått iordning på problemet än, och kör därför utan win update. Har funkat bra ändå.
Har du prövat och installerat om XP helt, eller känns det lite overkill?
Absolut inte, den uppdateringen orsakar inte blåskärmar. Inte på de >12 datorer jag har sett iaf. Däremot släppte de nyss en annan uppdatering som orsakade blåskärmar och att Workstation-tjänsten inte startade, men jag kommer inte ihåg vad det var för nåt, det har bara hänt på en dator hittills.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!