2007-04-12, 16:49
Bannlyst
Under dom senaste dagarna har olika problem dykit upp p min dator som jag kpte strax innan jul.

Problem 1 - Efter jag loggat in i Windows kommer en RUNDLL ruta som sger att det r fel p ehxockam.dll. Vad r det som r fel ?

Problem 2 - ven detta efter jag loggat in i Windows. En Felrapport ruta kommer upp som sger att winlogon.exe inte svarar.

Problem 3 - Jag kan inte ansluta grejer i ngon av mina usb-gngar. Har testat med olika USB-minnen och externa hrddiskar och webcams. Ingen funkar. Testade ta bort enheterna frn enhetshanteraren och installera om dom. Men, problemet kvarstr.

Hlp uppskattas.
Citera
2007-04-12, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cäncer
Under dom senaste dagarna har olika problem dykit upp p min dator som jag kpte strax innan jul.

Problem 1 - Efter jag loggat in i Windows kommer en RUNDLL ruta som sger att det r fel p ehxockam.dll. Vad r det som r fel ?

Problem 2 - ven detta efter jag loggat in i Windows. En Felrapport ruta kommer upp som sger att winlogon.exe inte svarar.

Problem 3 - Jag kan inte ansluta grejer i ngon av mina usb-gngar. Har testat med olika USB-minnen och externa hrddiskar och webcams. Ingen funkar. Testade ta bort enheterna frn enhetshanteraren och installera om dom. Men, problemet kvarstr.

Hlp uppskattas.
1. det r ngon dll fil som autostartar med windows, testa ta bort den om du inte kan ta bort genvgen frn registret. p sysinternals.com finns autostarts program som du kan anvnda (autoruns)
2.kan vara relaterat till 1, i bsta fall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in