2013-06-02, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet2
Det känns inte alls! Som att trycka på en knapp, det blir svart! Särskilt snabbt med benzo komb!

Tar ju ett par sekunder bara att känna av en vanlig fix så det är klart man hinner känna saker innan det blir svart. Minns en väns sista ord innan han slocknade av en OD: "Det här var inte så bra varor" sen blev han tyst en stund och sen slocknade han, var inte så kul var inte alls sugen på att ringa dit ambulansen då jag bodde hemma men vad skulle man göra. Så visst det kan ta en stund innan dosen når sin fulla verkan.
Senast redigerad av tjacklife 2013-06-02 kl. 05:39.
Citera
2013-06-02, 10:59
Medlem
Denoms avatar
Jag har ODat efter för mycket midazolam och heroin IV. Jag var redan riktigt skön efter att ha tagit en fix och ordnade en till som var alldeles för stor och sedan blev det bara svart. Tror benson gjorde det otroligt mycket mer behagligt än OD på bara opiater.
Citera
2013-06-05, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjacklife
Tar ju ett par sekunder bara att känna av en vanlig fix så det är klart man hinner känna saker innan det blir svart. Minns en väns sista ord innan han slocknade av en OD: "Det här var inte så bra varor" sen blev han tyst en stund och sen slocknade han, var inte så kul var inte alls sugen på att ringa dit ambulansen då jag bodde hemma men vad skulle man göra. Så visst det kan ta en stund innan dosen når sin fulla verkan.

Men hur mycket behövs för en överdos? 0,1 . 0,2. 0,3. 0,4. 0,5 osv???
Senast redigerad av EMIP 2013-06-05 kl. 19:47.
Citera
2013-06-06, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EMIP
Men hur mycket behövs för en överdos? 0,1 . 0,2. 0,3. 0,4. 0,5 osv???

Svårt att svara på då man inte vet styrkan på varorna man kan få en överdos på 0,1 gram om det är riktigt jävla bra varor men svenskt standard så krävs mer än 0,5 men förmodligen inget man dör av om man inte blandat med andra saker.
Senast redigerad av tjacklife 2013-06-06 kl. 00:59.
Citera
2015-01-01, 10:39
Medlem
hej min vän ligger nu i denna sekund på toalet golvet tror han har överdoserat på heroin han ligger bara och sover men andas vad skall jag göra, är det panik elr skulle han redan varit död om det skulle vara riktigt alvarligt
Citera
2015-01-01, 21:36
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaffinatedPanda
hej min vän ligger nu i denna sekund på toalet golvet tror han har överdoserat på heroin han ligger bara och sover men andas vad skall jag göra, är det panik elr skulle han redan varit död om det skulle vara riktigt alvarligt
Så länge han andas med >9 andetag per minut så är det lugnt, men det är en väldigt långsam andningsfrekvens så jag hoppas att den ligger högre.
Citera
2017-01-05, 08:38
Medlem
UpInSmoke3s avatar
Har ju tagit så jag noddat sönder och sen bara somnat och vaknat upp igen. Så jag undrar om man tar så man först noddar och sen kör en dos till (ganska stor) så borde de väl vara klart då, så att säga?
Citera
2017-01-05, 11:18
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Man känner inte så mycket, man hinner bara tänka "jävlar, vad fan" sen är det bara svart. Har od-at många gånger på oxy och heroin. Mina polare satt bredvid mig och puttade mig och slog mig och sånt, hjärtat slog tydligen 10 slag i minuten. Sen när jag vaknade till vad euforin total.
Första gången jag sköt oxy kände jag bara hur jag blev snurrig, mådde illa och hade svårt att hålla mig vaken. Var med en brud som sköt tjack i mig och då vaknade jag till.
Citera
2017-01-05, 14:04
Medlem
När jag hade varit ute och festat en kväll och kommit hem och tagit lite oxy. (diskbråck) då hade jag bara somnat i soffan och polaren märkte att jag slutat andas. Hjärt och lung räddning och ambulans. Jag vaknade till sen nere på sjukhuset och undra varör jag låg på sjukan? Så i mitt fall iallafall så kändes det absolut ingenting. Så alkohol och opiater, big no no.
Citera
2017-01-30, 03:36
Medlem
Erica-78s avatar
D känns faktiskt inte alls...
Allt blir bara svart o om du någonsin vaknar upp igen så gör du det med vetskapen om att du den dagen du tar din sista fix (på riktigt) kan du glömma att ditt frånmäle skulle ske med dunder o bång..
No no
Ett streck på nån jävla lista över antal döda narkomaner e allt du blir......
Inga trumpeter , inga tunnlar ....
Bara jävligt svart
Citera
2017-02-11, 19:38
Medlem
Adults avatar
Kort svar:
Det känns som du är super trött, och du somnar, även utan din vilja.
Så slutar du andas.
Citera
2017-02-12, 17:55
Medlem
jag hade gärna dött på de sättet men då skall det vara en rejäl överdos... kan inte tänka mig ett skönare sätt att gå bort på.. blir ja gammal eller får en obotlig sjukdom och kommer lida en massa så tar jag en burk stavar och 1g grade 4 h och smäller i mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in