2007-04-10, 23:00
Medlem
JustMes avatar
Jag är HELT säker på att jag skrev ett drygt svar på nån idiot som frågade om man kunde spåra GPS-mottagare idag i något av teknikforumen. Tråden står dock itne att finna någonstans, ej heller i papperskorgen. Jag har sökt på "inlägg av mig", men itne hittat den där heller.

Försvinner trådar spårlöst idag måhända? Nån som har en aning?
2007-04-10, 23:05
Medlem
jrosens avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=470130
Har funnits på samma ställe hela tiden, dock så hade du & en massa andra skrivit skräp i tråden. Därav att det raderats flera inlägg.

Och du tänk på en sak, inte vore det jättesnyggt om alla som inte hittade sina trådar skapade en sån här tråd..
2007-04-10, 23:05
Medlem
Heinzes avatar
De enda trådar som "försvinner" är de som raderas pga piratkort o dylikt.
Tråden du letar efter hittar du här:

Anledningen till att du inte hittade tråden under dina inlägg beror på att ditt inlägg är raderat.
2007-04-10, 23:07
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
De enda trådar som "försvinner" är de som raderas pga piratkort o dylikt.
Tråden du letar efter hittar du här:

Anledningen till att du inte hittade tråden under dina inlägg beror på att ditt inlägg är raderat.
jag hann se en tråd skapas i erotik-forat där peternorth beklagade sig över att hans ärtsoppar smakar sperma, nån minut senare hittar jag den inte. är det fel hos mig då eller raderas trådar trots allt ibland?

edit:givetvis ser jag den nu. mina konspirationsteorier höll inte länge...
2007-04-10, 23:10
Medlem
JustMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
Har funnits på samma ställe hela tiden, dock så hade du & en massa andra skrivit skräp i tråden. Därav att det raderats flera inlägg.

Och du tänk på en sak, inte vore det jättesnyggt om alla som inte hittade sina trådar skapade en sån här tråd..

Se, men där var den juh.

För att bli lite mer seriös, bör inte den som raderar inlägg i en tråd skriva en notis om att han faktiskt gjort det? För övrigt anser jag att mitt inlägg höll ungefär samma nivå som trådstartarens.

Jag kan inte hitta mina strumpor, kan du hjälpa mig?
2007-04-10, 23:11
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
jag hann se en tråd skapas i erotik-forat där peternorth beklagade sig över att hans ärtsoppar smakar sperma, nån minut senare hittar jag den inte. är det fel hos mig då eller raderas trådar trots allt ibland?

edit:givetvis ser jag den nu. mina konspirationsteorier höll inte länge...

Fel hos dig.

Tråden skickades till papperskorgen.
http://www.flashback.org/showthread.php?p=6807135#post6807135
2007-04-10, 23:12
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustMe
För att bli lite mer seriös, bör inte den som raderar inlägg i en tråd skriva en notis om att han faktiskt gjort det? För övrigt anser jag att mitt inlägg höll ungefär samma nivå som trådstartarens.

Ibland gör man det, ibland inte. Beror på antal inlägg som raderas samt tid.

Citat:
Ursprungligen postat av regler

0.3. Håll er till ämnet i tråden
Ifall diskussionen övergår till ett helt annat ämne än vad rubriken säger, så starta hellre en ny tråd med ny rubrik. Det är mänskligt att ibland gå off-topic, men utvecklar sig diskussionen till något helt annat än originaldiskussionen så starta en helt ny tråd istället. Respektera detta!!! På så sätt effektiviserar vi debatten, och attraherar rätt personer till diskussionen. Att ge sig in i en ny diskussion utan att debattera huvudfrågan är inte tillåtet. Däremot kan vi vara toleranta ifall någon iblan d går något off-topic, så länge det inte missbrukas.
Inlägg som är off-topic kan raderas utan förvarning och motivering.
2007-04-10, 23:15
Medlem
JustMes avatar
Citat:
Nä:

JO! Jag gick inte off-topic -alls! Off-topic hade varit om jag börjat snacka om huruvida en viss hund var rosa eller likn. Mitt inlägg handlade om att nervärdera trådstartarens tekniska kompetens, vilket jag tycker vore helt på sin plats i ett teknikforum.

Jag börjar bli lite trött på detta nu, är det inte tanken att man ska få uttrycka sig fritt? Om jag ville ha ett puttigullforum där alla är snälla mot varandra skulle jag ju inte skriva på FB.
2007-04-10, 23:16
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
JO! Jag gick inte off-topic -alls! Off-topic hade varit om jag börjat snacka om huruvida en viss hund var rosa eller likn. Mitt inlägg handlade om att nervärdera trådstartarens tekniska kompetens, vilket jag tycker vore helt på sin plats i ett teknikforum.

Jag börjar bli lite trött på detta nu, är det inte tanken att man ska få uttrycka sig fritt? Om jag ville ha ett puttigullforum där alla är snälla mot varandra skulle jag ju inte skriva på FB.

(trodde jag han ändra mitt "nä" innan någon såg det )

Trams raderas direkt, vi vill inte ha ett nytt lunarstorm. Seriös kritik är välkommen, trams är det inte.
2007-04-10, 23:19
Medlem
JustMes avatar
Citat:
(trodde jag han ändra mitt "nä" innan någon såg det )

Trams raderas direkt, vi vill inte ha ett nytt lunarstorm. Seriös kritik är välkommen, trams är det inte.

Nu vänder du ju på vad jag säger! Det är ju just vad det leder till om ni fortsätter sådär - lunarstorm!

Jag kan verkligen inte förstå varför det inte är ok med en sarkastisk kommentar för att påvisa att trådstartaren är - idiot. Nivån på teknikforumen, och jag tycker verkligen att det är på sin plats att man tillrättavisar dessa människor och får dem att inser hur patetiska de är.
2007-04-10, 23:24
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Nu vänder du ju på vad jag säger! Det är ju just vad det leder till om ni fortsätter sådär - lunarstorm!

Jag kan verkligen inte förstå varför det inte är ok med en sarkastisk kommentar för att påvisa att trådstartaren är - idiot. Nivån på teknikforumen, och jag tycker verkligen att det är på sin plats att man tillrättavisar dessa människor och får dem att inser hur patetiska de är.
Du har nu fått utrycka dina åsikter. Tycker du att det inte var en korrekt radering så skicka mig ett PM, jag var skyldig till den och jag är skyldig till denna låsningen.
Vill du diskutera vad som är offtopic & trams och om sarkastiska kommentarer skall finnas kvar så finns det bättre trådar för det.
Cheers
/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in