2007-04-10, 21:36
Medlem
jokers avatar
Jag börjar undra om det inte vore en god ide att dela bilar och fordon forat. Forat har ganska många posts och handlar i stor utsträckning om helt skilda saker. En början skulle kunna vara att skapa ett fordom om bilar och ett om andra fordon. Ett annat upplägg skulle kunna vara att göra en del som enbart handlar om råd och tips. Idag blandas verkligen högt och lågt om allt från hur man byter förgasare på en Mercedes-73 till vilken vattenskoter som är bästa köpet. Det tar inte lång tid innan ett inlägg försvunnit till sida 3.
Citera
2007-04-11, 11:48
Medlem
rebbans avatar
Det skulle nog inte funka så bra.
Tror att det skulle öka skitsnacket med.
Det fiunkar ju rätt bra nu och det spelar ju ingen roll på vilken sida posterna ligger på.
Underforum skulle nog snarare medföra mer jobb för moddarna som är omotiverat.
Citera
2007-04-11, 13:32
Medlem
Stockos avatar
En uppdelning vore kanske inte helt dålig, men då tycker jag nog att underforum som t.ex. "köptips" och "reparationer & mektips" är bättre. Nästan alla inlägg handlar ju om bilar ändå så att dela upp i bilar och andra fordon gör nog inte så mycket nytta.
Citera
2007-04-11, 17:08
Medlem
core_s avatar
Frågan är om det är stort nog för att berättiga en delning?

Tror nog att det forat som inte skulle handla om just bilar skulle bli på tok för litet att ens ha existensberättigande

Edit
Ang. subforum för allehanda olika ämnen vetti tusan om jag skulle gilla heller. Blir nog inte mer struktur för det, snarare blir det ett himla letande mellan subforumen för att hitta dit man ska
Citera
2007-04-11, 20:28
Medlem
Oddballs avatar
Jag tycker faktiskt en del av charmen är just att det är hög rotation på trådarna och att man inte alltid möts av samma gamla trådar hela tiden.

Ser inte riktigt något direkt behov för ett underforum där faktiskt, SÅ hög aktivitet tycker jag inte det är.
Citera
2007-04-13, 02:27
Medlem
tjaboooos avatar
får allt hålla med Oddball, forumet som sådant håller rätt bra kvalite och börja dela upp blir bara rörigt.

men en eller annan samlingstråd hade inte varit helt fel kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in