Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Fast kl 20:11 idag så skrev du ju att du har bevis, så nu när du inte har bevis längre skulle man ju kunna tycka att du borde förklara varför du fortsätter att vara övertygad om att Nist har ljugit? Vad är det som övertygat dig i frånvaron av bevis? Religion?
Jag har vad jag upplever är bevis, men inte tillräckliga för att fullt ut bevisa att NIST ljuger även i det här fallet.
Bevisen i det här fallet är av typen; misstänkta utelämnanden, misstänkta formuleringar, rent fusk, uttalanden som ändras över tid utan förklaring, hemligstämplar med mycket suspekta skäl, ej deklarerade godtyckliga antaganden, andra uppgifter som motsäger NIST’s, etc etc ...
I en rättegång hade allt det här ingått i bevisföringen som just bevis i form av dokument. Hade det i det här läget räckt till en fällande dom? Antagligen inte, om inget annat dyker upp. Vem vet?
Har du nu möjlighet att bemöta resten av mitt inlägg och därefter även börja beta av punkterna 2 - 7? Du var visst inne lite på punkt 5, sist du gjorde ett försök?
Stämmer det?