2007-04-09, 23:58
Medlem
totens avatar
Hej!
Jag var inne på en porrsida för några år sedan. Sidan hette något i liknande med core39. Det var Nazister som tryckte utländska flickor. De hade nazisttatueringar och nazistsaker i hemmet!

Någon som sett liknande filmer? I så fall dela med er!

Väldigt roligt att kolla på vill ja tillägga!

// MVH Toten
Citera
2007-04-10, 00:10
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Den är nere från internet....
Citera
2007-04-10, 00:11
Medlem
totens avatar
Är det olagligt?
Citera
2007-04-10, 00:16
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Nej men de försvann typ.. antar att det var dåligt med betalade till sidan.
Den var jävligt kul
Citera
2007-04-10, 00:27
Medlem
Mysonoxens avatar
Fanns nån sjuk sajt med liknande tema som hette naziniggers.com eller nåt för ett par år sen. Tror den varit uppe till diskussion här på FB.
Citera
2007-04-10, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Fanns nån sjuk sajt med liknande tema som hette naziniggers.com eller nåt för ett par år sen. Tror den varit uppe till diskussion här på FB.

Den fanns uppe och den var fejk. Alla heilade med fel arm u.s.w.
Citera
2007-04-10, 01:46
Medlem
Ballexanders avatar
I den lilla film jag hade innan jag formaterade så är jag rätt säker att han heilade med höger arm samtidigt som han knullade en mörk tjej bakifrån med swastikor på väggen.

Rätt roligt klipp.
Dom sitter där i rummet så tar han av sig tröjan och visar sina tattueringar så säger tjejen:
-Oh shit.
Så får hon agera fotpall och delta i lekar.
Citera
2007-04-10, 01:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ballexander
I den lilla film jag hade innan jag formaterade så är jag rätt säker att han heilade med höger arm samtidigt som han knullade en mörk tjej bakifrån med swastikor på väggen.

Rätt roligt klipp.
Dom sitter där i rummet så tar han av sig tröjan och visar sina tattueringar så säger tjejen:
-Oh shit.
Så får hon agera fotpall och delta i lekar.

Dom verkade byta lite hur som helst. Kommer också ihåg negressens "ohh no", men det var lite för freakshow för att man skulle kunna ta det seriöst. Kändes jävligt fake faktist, kul idé, men jag tror inte naziporr skulle slå så hårt bland massorna av porrkonsumenter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in