2007-04-09, 23:47
Bannlyst
Satt och fundera lite som vanligt här på kvällskvisten.. Och kom fram till att jag skulle vilja ha en svart polotröja (piké) med fb loggan på bröstet i lagom diskret form.

Varför?

jo eftersom jag aldrig bär T-shirts, och därför att tänk er den enorma lycka för allehanda drägg att kunna identifiera mig på stan!!

så finns det redan? borde jag använda sök funktionen? är jag ute och cycklar?
2007-04-10, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Desertör
Satt och fundera lite som vanligt här på kvällskvisten.. Och kom fram till att jag skulle vilja ha en svart polotröja (piké) med fb loggan på bröstet i lagom diskret form.

Varför?

jo eftersom jag aldrig bär T-shirts, och därför att tänk er den enorma lycka för allehanda drägg att kunna identifiera mig på stan!!

Ja, du borde använda sök.

edit: men eftersom jag inte har något att göra just nu så kan jag ju berätta för dig att det har funnits en Flashbackshop öppen, dock med en begränsad upplaga. Just nu tror jag inte det finns några utvecklade planer för att starta den igen, men enligt admin är det absolut ingen omöjlighet att den kan komma att öppnas någon gång i framtiden.
2007-04-10, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeeWee_Poison
Ja, du borde använda sök.

?

sökte på "flashback kläder" och fick bara en massa ghay svar
2007-04-10, 00:03
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:

Varför?

Det har pratats om detta i massor av år men alltid runnit ut i sanden.
Snart kommer nån att komma med webadresser och säga "gör det själv" men då missar man ju själva poängen.
Jag förstår ärligt talat inte varför det är sånt motstånd från ledningen att ta fram iaf nån snygg t-shirt?

Skulle vara intressant med ett svar från ledningen angående detta...
2007-04-10, 00:03
Medlem
Squalos avatar
Du får göra en själv.
2007-04-10, 00:04
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Det har pratats om detta i massor av år men alltid runnit ut i sanden.
Snart kommer nån att komma med webadresser och säga "gör det själv" men då missar man ju själva poängen.
Jag förstår ärligt talat inte varför det är sånt motstånd från ledningen att ta fram iaf nån snygg t-shirt?

Skulle vara intressant med ett svar från ledningen angående detta...
Det var ju inte länge sedan ledningen gjorde T-shirts och sålde.
2007-04-10, 00:05
Medlem
Zwerchstands avatar
Flashback shop, uppe/nere/var?
2007-04-10, 00:17
Bannlyst
upprörande... zippo´s i all ära, men jag glider ju knappast runt med en zippo och "trixar" på stan

Tycker faktiskt inte det är mycket begärt, känns nästan som en rättighet i och med att man ändå är medlem

sen att man inte har 30K+ inlägg som visa nissar betyder ju inte att man har mindre rättigheter för det.

här är ett design förslag av världens minst kreativa människa

http://i15.tinypic.com/3ziaec0.jpg
2007-04-10, 00:26
Medlem
Citat:
upprörande... zippo´s i all ära, men jag glider ju knappast runt med en zippo och "trixar" på stan

Tycker faktiskt inte det är mycket begärt, känns nästan som en rättighet i och med att man ändå är medlem

sen att man inte har 30K+ inlägg som visa nissar betyder ju inte att man har mindre rättigheter för det.

här är ett design förslag av världens minst kreativa människa

http://i15.tinypic.com/3ziaec0.jpg
Jag kan nog ana ett visst alkoholintag från din sida?
Är det någon som påstått att du har mindre rättigheter än någon av 30k+användarna?
Hur som helst så får du nog vänta tills det är dags igen helt enkelt.
2007-04-10, 00:27
Bannlyst
Förstår du vilken jävla respekt man får med en Flashback-hoodie på stan? Folk byter gångbana eller helt enkelt vänder när man är ute. Flashback är hårt som fan, eftersom bärande av tröjan gör att man står för alla åsikter som ryms på forumet, och hur hård måste inte personen med tröjan vara då? Sug på den!

http://i14.tinypic.com/2mn3z90.jpg
2007-04-10, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av doenitz
Förstår du vilken jävla respekt man får med en Flashback-hoodie på stan? Folk byter gångbana eller helt enkelt vänder när man är ute. Flashback är hårt som fan, eftersom bärande av tröjan gör att man står för alla åsikter som ryms på forumet, och hur hård måste inte personen med tröjan vara då? Sug på den!

http://i14.tinypic.com/2mn3z90.jpg

Jag tänkte mer ge insatta en chans att beundra mig på avstånd istället för att leka kickers och "få folk att byta gångbana"
2007-04-10, 00:35
Bannlyst
Citat:
Jag tänkte mer ge insatta en chans att beundra mig på avstånd istället för att leka kickers och "få folk att byta gångbana"

Det fanns ingenting i mitt inlägg som kunde tolkas som ironi, eller hur?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in