2007-04-10, 01:06
Medlem
Neyshs avatar
Riktigt sex första gången hade jag vid 14 års ålder. Är av manligt kön.

I snitt ligger väl det på 15 när det gäller polarna.
2007-04-10, 14:18
Medlem
För ett år sedan när jag gick i slutet av 2an i gymnasiet och de flesta i klassen var 17 (jag är 18 nu) kan jag med rätt stor säkerhet säga att kring en tredjedel sexdebuterat (inklusive jag of course ) dock är det 95% tjejer i klassen (jag är kille). Det är dock en naturvetarklass varför jag anar att debuten skedde något senare än för genomsnittet så att kring hälften debuterar vid 17 stämmer väl rätt bra om min klass är ett stickprov.
2007-04-10, 16:43
Medlem
Botanikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doenitz
...ett nyp igen. Ni kan heller aldrig gissa var. Sjukaste stället vill jag lova och jag kommer nog aldrig bräcka det igen.
I 2an ?
2007-04-10, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av villbli20
För ett år sedan när jag gick i slutet av 2an i gymnasiet och de flesta i klassen var 17 (jag är 18 nu) kan jag med rätt stor säkerhet säga att kring en tredjedel sexdebuterat (inklusive jag of course ) dock är det 95% tjejer i klassen (jag är kille). Det är dock en naturvetarklass varför jag anar att debuten skedde något senare än för genomsnittet så att kring hälften debuterar vid 17 stämmer väl rätt bra om min klass är ett stickprov.

ämen, lägg av för fan..finns det skillnad i sexdebut mellan olika klasser nu också?...om naturvetarna knullar sent betyder det att samhällsvetarna knullar tidigt?
2007-04-10, 17:54
Medlem
lodis kaninens avatar
naturvetar fan har ofta pluggat till sig betyg och inte festat/knarkat bort hela högstadietiden alltså har dom lägre chans att ha gjort de tidigare hehe

detta gälelr itne alla, vissa har förmågan att kombinera en riktig jälva pökarungdom med goa betyg... imponerande!
2007-04-11, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lodis kaninen
naturvetar fan har ofta pluggat till sig betyg och inte festat/knarkat bort hela högstadietiden alltså har dom lägre chans att ha gjort de tidigare hehe

detta gälelr itne alla, vissa har förmågan att kombinera en riktig jälva pökarungdom med goa betyg... imponerande!

Det är bilden jag har i alla fall, självklart en grov generalisering.
2007-04-11, 16:34
Medlem
Själv hände det strax efter jag fyllde 16. Med en brud jag knappt kände Ehm genomsnitt är nog 16 - 18 skulle jag tro av "empiriska studier"
2007-04-11, 17:49
Medlem
snapphonas avatar
Enligt den stora sexualvaneundersökningen "Sex i Sverige" (1996) förlorar ca 90 procent av alla svenskar sin oskuld någon gång under tonåren. 2 procent är under 13, 8 procent över 20. Medianåldern ligger på 16 år för tjejer och 17 för killar.

Jag tycker att dessa siffror låter ganska rimliga. Dock ska man inte glömma att alla inte svarar sanningsenligt på sådana här frågor (trots anonyma enkäter) och att i synnerhet män tenderar att ljuga nedåt. Jag har diskuterat med flera män (både på nätet och IRL) som inte alls köper de här siffrorna. Möjligen för tjejer säger de, men inte för killar. De menar att andelen män som har svårt att få till det och inte förlorar oskulden förrän efter 20 (ibland först sent i livet eller aldrig) är betydligt högre än vad det verkar. Jag vet inte om jag håller med, men det här debatteras mycket på sina håll. Och så mycket kan väl i alla fall fastställas, att alla män inte är lika välutrustade, erfarna och eftertraktade, som många på FB verkar vara

OBS jag har delar av undersökningen hemma, men hittar ingen bra Internetlänk till den. Den som är intresserad, får väl leta...
2007-04-11, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doenitz
Det var tidig vår under mitt 18onde levnadsår. Det är väl standard antar jag. Vi hade festat på utav helvete, ställde massa inomhussoffor utanför min studentlägenhet och härjade som fan, NS-musik ekade ur högtalare och jag tror vi eldade utemöbler stulna ifrån andra studenter. Iallafall, fick i mig en hel jävla del och på något sätt limmade en fräsch blondin på mig vilket senare ledde till ett jävla fummel på fyllan i mörkret med en brud man aldrig sett förrut.
Hahahahahahahaha Klockren historia.
Hahahahaahahaha!
2007-04-11, 21:22
Medlem
Lurken1s avatar
22 år för mig.
2007-04-11, 22:44
Medlem
Snövits avatar
Detta verkar utveckla sig till en listtråd och då åker hänglåset på. För statistik angåedne sex och sexdebuter tror jag dock att man hittar bäst info från socialstyrelsen och rfsu. Desutom finns otaliga trådar om oskuld redan här på fb.

Tråd Låst!

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in