2007-04-08, 21:53
Medlem
Badkittens avatar
Jag skulle villja ha en piercing mellan brösten, någon som vet om det har ett speciellt namn, och vad det namnet är? Vore nice .
Citera
2007-04-08, 22:00
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badkitten
Jag skulle villja ha en piercing mellan brösten, någon som vet om det har ett speciellt namn, och vad det namnet är? Vore nice .

Det heter cleavage/sternum surface piercing från vad jag kan hitta och om jag förstått dig rätt?

Är det något sånt här? http://bodypiercingpictures.painfulpleasures.com/showphoto.php/photo/67
Citera
2007-04-08, 22:06
Medlem
Badkittens avatar
ja, precis. Det var ju sådär jag tänkte.
Tack det var allt snällt av dig.

Då kommer jag till sånt där originellt, om det gör välldigt ont och om det är svårt läkt och om den är i vägen och sådär ?
Citera
2007-04-08, 22:08
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badkitten
ja, precis. Det var ju sådär jag tänkte.
Tack det var allt snällt av dig.

Då kommer jag till sånt där originellt, om det gör välldigt ont och om det är svårt läkt och om den är i vägen och sådär ?

Det vet jag faktiskt inte men jag kan tänka mig att det blir mer svårläkt ifall du har stora.. umm lungor.

Lycka till och visa gärna en bild när och om du gör den.
Citera
2007-04-08, 22:12
Medlem
Badkittens avatar
Hm, du har nog rätt... Lungorna kan nog vara lite ivägen .
Fast jag funderar endå på den lite hägre upp då inte.. Lungorna ska vara till någe besvär.
Citera
2007-04-09, 15:46
Medlem
piffpuff87s avatar
det är ju en surface piercing och dom läker typ aldrig riktigt...troligtvis kan du ha den i ca ett år om du har tur sedan lär den nog migrera om du inte har hunnit slita lös den innan det.
Citera
2007-04-09, 17:56
Medlem
*Aine*s avatar
Det har tagits upp tidigare i den här tråden:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=402102
Citera
2011-02-27, 15:23
Medlem
Ser att inlägget är ganska gammalt men måste komma här och lägga mig i lite.
Tog själv en sternum piercing för ca 3 veckor sedan som läkt jättebra hitills, angående smärtan var den väldigt ond just då nålen gick igenom men efteråt har det inte alls gjort ont, förutom om man råka stöta i den. Nu dock gör inte det ens ont, piercingen och jag är lixom en del av varandra

Detta var min första piercing någon sin förutom två hål i öronen, så kan inte klassa in den i någon "smärtliga" men för mig var det definitift värt besväret. Ta hand om er!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in