Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-04-08, 18:51
Medlem
Mellems avatar
Har ett jobbigt problem som jag hoppas skulle få hjälp av kunniga personer här inne. Vänder mig ofta hit för vet att man får bra hjälp och lösningar.

Har provat att söka efter trådar som tar upp detta men hittar ingen.

Det är så att när jag använder internet explorer så får jag upp ett felmeddelande som lyder så här:

iexplore.exe
har stött på ett problem och måste avlutas.

Dett får jag upp rätt ofta och blir lite iriterad för oftast stängs alla IE fönster ner. Det kan komma upp tex när man trycker på tillbaka knappen eller öppnar nytt fönster.

För att unvika att det ska uppkomma, vad ska man göra?
Citera
2007-04-08, 19:10
Medlem
Doctor Whos avatar
Testa att installera om internet explorer. Nedladdningsmöjligheter finns här: http://www.microsoft.com/windows/products/winfamily/ie/default.mspx

Nu vet jag inte om microsoft tvingar folk att installera windowsvalideringen i samband med att man laddar ner IE, men OM du får någon fråga om du vill installera Microsoft Genuine Advantage Validation tool eller något dylikt så bör du endast göra detta om du kör en ÄKTA version av windows. Om du kör med en piratkopia så kan det ställa till problem för dig.
Citera
2007-04-09, 01:26
Medlem
Li_Quans avatar
Eller så börjar du använda dig av Firefox istället
Citera
2007-04-09, 01:36
Medlem
927s avatar
händer det på vanliga sidor så kan det va windows som är problemet
Citera
2007-04-09, 01:49
Medlem
Zawaqs avatar
Jag hade också samma problem innan (använder nästintill bara Firefox nu), har hört att den kan bero på mitt virusskydd, NOD32. Är dock inte säker.
Citera
2007-04-09, 02:03
Medlem
www.getfirefox.com
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här