2017-11-06, 22:24
Medlem
The Scientist fr mig o grta.. saknar gamla tiderna
Citera
2017-11-07, 08:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
The Scientist fr mig o grta.. saknar gamla tiderna

Ja, den var ju s bra! Jag fattar inte vad som hnt med Coldplay efter X&Y, som jag verkligen gillade. Viva La Vida var helt okej, men redan dr brjade jag trttna. Skivorna drefter har jag inte brytt mig om att skaffa. Har dock lyssnat p samtliga, men utan strre entusiasm.
Citera
2020-05-12, 20:46
Medlem
Scamps avatar
Har vl aldrig varit ett Coldplay fan men dem har ett par ltar som r bra, den jag fastnat mest fr r Hymn for the weekend. Riktigt bra lt, speciellt outrot, fr rysningar s bra r den.
Citera
2021-05-12, 12:08
Medlem
Figzys avatar
Det reflekteras ven i den hr trden att Coldplay tappat gnistan sen ett tag..Ngra inlgg frn 2015-2017, sen inte mycket mer.

Deras senaste singel Higher Power r ett riktigt smnpiller. Sltstruken text om temat krlek (igen) ackompanjerat av simpel pop-sampling som en grabb skulle kunna gjort p soundcloud med en synt-mjukvara.

Sen frstr jag inte varfr man i videon mste ha gitarristen och bassisten "spelandes" i full karrir till en lt som saknar sdana instrument..Wtf.
Har bandet slt ut sig till vad som helst nu, eller r det Chris Martin som driver fretaget Coldplay med jrnhand s att alla andra mste dansa efter hans pipa? Vgar ingen sga till och frska hitta tillbaks till kreativiteten frn Parachutes och AROBTTH?

Tragiskt att se ett band som gav ut bra kvalit i musikvg de frsta 3-4 skivorna, tappat det helt sen ver 10 r tillbaka.
Senast redigerad av Figzy 2021-05-12 kl. 12:10.
Citera
2021-05-12, 12:19
Medlem
2n00b4Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Ja, den var ju s bra! Jag fattar inte vad som hnt med Coldplay efter X&Y, som jag verkligen gillade. Viva La Vida var helt okej, men redan dr brjade jag trttna. Skivorna drefter har jag inte brytt mig om att skaffa. Har dock lyssnat p samtliga, men utan strre entusiasm.

Tycker ocks de tappade det efter X&Y, knns lite som att de gick all-in p sin image, kan ocks vara s att det r Chris som styr mycket som en annan skrev.
Citera
2022-10-04, 19:08
Medlem
Coldplay stller in ett flertal konserter d Chris Martin har drabbats av en allvarlig lunginflammation.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...nginflammation
Citera
2025-07-19, 12:34
Medlem
Coldplay lyckas med att gra tv par till singlar. Under en spelning s riktades "jumbotronen" d.v.s. kameran mot ett par, som uppenbarligen INTE ville stta ppet med att de var dr tillsammans och det visades p en strre TV-skrm.

Tydligen s var det en "affr" p gng.

"Grace and a group of her friends attended Coldplay's concert in Boston on Wednesday, July 16. She filmed the band's "Kiss Cam" segment, where a camera highlighted couples in the crowd, and posted it to social media.

In the viral video, viewers see the camera pan to what appears to be a happy couple in each other's arms. But once they realized they're on the big screen they break apart, each of them hiding their faces."

"The audience can be heard laughing and cheering as Martin jokes from the stage, "Either they're having an affair, or they are just very shy.""

The couple was quickly identified as Astronomer employees CEO Andy Byron and Chief People Officer Kristin Cabot. Both Byron and Cabot are reportedly married to other people.

https://parade.com/news/coldplay-fan...eating-scandal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in