2007-04-05, 15:48
Medlem
nops avatar
Erhmmmmm mjo benso-coctail nu inför påsk!

Blå vallar 10mg
Iktrovil 2mg
Sobbar 10mg

Äääääh vad vill jag säga med det här? Mjo om vi säger att det finns större mängder av ovanstående flöddrisch tillgängligt, hur skulle ni kombinera dem?

Alla ska med i ekvationen, sobbarna också! pga av ...åtgångsskull.

Någon bensotorsk som har någe bra tips? Eller bör man se sig om efter ännu fler? Stess etc?

...ja och mod får låsa tråden, men gärna först "efter" att minst 1 seriöst tips inkommit.

Tjack och adjö

Edit: ah jo för fan xanax/xanor eller motsvarande generic 1mg finns la också en del
Citera
2007-04-05, 15:52
Medlem
Vad uppnår man med en blandning istället för att bara slänga i sig ett antal av endast en benso? Är det sådan markant skillnad i rus?
Citera
2007-04-05, 17:06
Medlem
nops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimsan
Vad uppnår man med en blandning istället för att bara slänga i sig ett antal av endast en benso? Är det sådan markant skillnad i rus?

Mjaooaa de brukar ju ha lite olika egenskaper. Lite som att varför bara välja vanilj när du kan få choklad och apelsin i samma bägare

...jag vet inte vad jag säger längre.
Citera
2007-04-05, 17:11
Medlem
TsarensKurirs avatar
Nitrazepam
Flunitrazepam
+ Diazepam & Lorazepam

Det är väll najs ?
Citera
2007-04-07, 18:43
Medlem
nops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TsarensKurir
Nitrazepam
Flunitrazepam
+ Diazepam & Lorazepam

Det är väll najs ?

4st sobbar 10mg, 2-3st vallar 10mg, och 3-4st iktrovil 2mg som krydda. Förrätt: smygande start med 1st xanax 1mg.

Undrar hur länge man törs knapra blå vallar i berusningssyfte. Bör hava respekt för dem, som med alla flödder rödder
Citera
2007-04-07, 21:56
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nop
4st sobbar 10mg, 2-3st vallar 10mg, och 3-4st iktrovil 2mg som krydda. Förrätt: smygande start med 1st xanax 1mg.

Undrar hur länge man törs knapra blå vallar i berusningssyfte. Bör hava respekt för dem, som med alla flödder rödder

Hehehe, lät rätt smaskigt det där...
Skulle nog ta nåt liknande själv kring de doserna du nämner.

Hur som helst tycker jag, att just de blå i berusningssyfte har en väldigt brant dos-kurva antagligen pga. den långa halveringstiden. 50-60mg blir snabbt 100-150mg ist. redan efter någon vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in