2007-04-05, 15:35
Medlem
erikbes avatar
Har ni några spelare som ni följer lite extra? Gärna unga eller än så länge okända spelare

Eller har ni kanske exempel på spelare som ni upptäckte tidigt? Fritt fram för alla amatörscouter

Jag gillar Suazo i Cagliari. Borde ju vara en tidsfråga innan han flyttar till en större klubb. Edit: Han är visst inte så ung

http://www.transfermarkt.de/de/spieler/20749/suazodavid/profil.html

Även Behrami i Lazio har jag fattat tycke för

http://www.transfermarkt.de/de/spieler/21905/behramivalon/profil.html

Bägge har jag upptäckt då jag slötittat på TV4´s dyngmatcher från Seria A
Citera
2007-04-05, 16:23
Medlem
Nahibos avatar
kennedy såg jag i någon man city match på fyran för en herrans massa år sen..

älskade hans offensiva tänkande men.. direkt ung skulle man nog inte kunna säga att han är nu..
har för övrigt ingen aning om han är kvar i city eller om han har flyttat..

Edit: Mark Kennedy tror jag bestämt det var..
Citera
2007-04-05, 16:41
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
kennedy såg jag i någon man city match på fyran för en herrans massa år sen..

älskade hans offensiva tänkande men.. direkt ung skulle man nog inte kunna säga att han är nu..
har för övrigt ingen aning om han är kvar i city eller om han har flyttat..

Edit: Mark Kennedy tror jag bestämt det var..

http://www.transfermarkt.de/de/spieler/3488/kennedymark/profil.html

Crystal Palace

Även Celtics Aiden McGeady har jag flaggat för tidigare här på forumet
Citera
2007-04-05, 16:43
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
http://www.transfermarkt.de/de/spieler/3488/kennedymark/profil.html

Crystal Palace

Även Celtics Aiden McGeady har jag flaggat för tidigare här på forumet

yepp jag såg det.. han är ju inte direkt ung nu ( om man inte kollar med lagerbäcks ögon) men när han spelade i man city så var han inte så fasligt gammal

aiden mcgeady är även jag ett fan av.. intressant spelare.. sen joaquin i något VM då han fortfarande tillhörde betis..
Citera
2007-04-05, 16:49
Medlem
erikbes avatar
Joaquin spelar i Valencia nu va?
Citera
2007-04-05, 17:04
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Joaquin spelar i Valencia nu va?

jepp spelar i valencia just nu, startade mot chelsea senast igår.. blev dock helt osynlig i andra halvan av matchen tyvärr
Citera
2007-04-05, 17:27
Medlem
LastCaresss avatar
Mongo-Kim, ända sen jag såg honom panga in 1-0 mot Öster 2004(eller 2005) i premiären.
Citera
2007-04-05, 17:37
Medlem
the head honchos avatar
Jonas Emet i FF Jaro kommer bli en storspelare..
Citera
2007-04-05, 18:01
Medlem
Quorthons avatar
Försöker väl följa Bojan Krkic's utveckling så gott det går. Chris Eagles var en spelare jag trodde mycket på för några år sedan då United for fram i FA Youth Cup. Verkar dock inte bli någon större karriär i United. Han får nog röra på sig snart.
Citera
2007-04-05, 21:47
Medlem
Fula Gubbens avatar
Alvaro Recoba, givetvis. Och Dejan Savicevic, på sin tid.

Kim Källström, men blåränderna börjar blekna på grabben, och om ett år eller två bryr jag mig nog inte särskilt.

Johan Elmanders internationella genombrott flaggade jag för här på FB för ca 1 år sedan, och som ett brev på posten så kom det.

- F.G
Citera
2007-04-05, 22:37
Medlem
zachs avatar
Totti. Iaf när han var 16-17-18 år. Va knappt nån som hade lika höga tankar som jag om honom. Romas dåvarande tränare ville skicka honom till Sampdoria. Nu har jag gett upp, skiter i princip i honom. Bortsett från då tankarna cirkulerar kring Roma. Vilket är alltid. Kommer bli en seriös identitetskris den dan han lägger skorna på hyllan.

Andra,
Muntari och D´Agostino, Udiense. Bojinov till han gick till Juve. De Rossi tills alla andra upptäckte honom. Okaka är mitt skötebarn i Roma för tillfället, men han lär gå samma öde till mötes som De Rossi och Totti... Han kommer slå igenom, bli känd och hyllad. Och ointressant.
Citera
2007-04-07, 21:33
Medlem
Sir Dwains avatar
Aaron Lennon
jag minns det som igår när jag först läste om vår lovande ungdom som blivit en av mycket få (tror det var 6 stycken) britter i den åldern, var det 14 åringar kanske?, som fått sponsorkontrakt med någon av skotillverkarna, kanske adidas (vem bryr sig om sådana detaljer?). När man väl fick se honom spela för a-laget var det inte så mycket att hurra för, killen var för liten .. snabbheten fanns där men det blev aldrig något. Sen gick han till Tottenham
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in