• 1
  • 2
2007-04-05, 14:52
Medlem
Ado0s avatar
Jag håller på klura ut hur min ledighet ska spenderas, är inte riktigt säker än, för jag måste vara mänska igen på tisdag
Men jag tror det blir en grogg á la GBL snart, senare ikväll eventuellt N-Ethyl-2C-B och när det lagt sig fortsätter jag me GBL till på söndag nån gång, då avslutar jag mitt race lite fint med lite moffe(borde väl ta ut AT'n från gamman?)

Hade först tänkt mig att man skulle börja me moffen, men då vet ja ju inte vilka doser på GBL man skulle våga sig på när det börjar lägga sig, och sen att avsluta ett GBL-race me en tripp kanske inte är det smartaste heller
Citera
2007-04-05, 15:25
Medlem
Filleyes avatar
Jag tar din moffe åt dig så slipp du all beslutsångest.
Citera
2007-04-05, 15:31
Medlem
Biffens avatar
Soft, glad påsk indeed....

Lär bli lite alkohol och cb bara....en soft påsk helg über alles!
Citera
2007-04-05, 17:40
Medlem
FoXxs avatar
GLAD PÅSK KÄRA SYSTRAR OCH BRÖDER!

Skämmigt men för min del blire en blandmix av lite skit jag har hemma i brist på annat. Dexofen, spice och stilnoct. Men jag är så satans sugen på öl jämt.
Citera
2007-04-05, 19:26
Medlem
enannangångs avatar
Röka holk
Citera
2007-04-05, 19:35
Medlem
willedenstores avatar
Njae, blir nog inget knark denna helgen då man knarkat så jävla många helger i rad nu. Tramadol, tjack, benso, LSD bara de senaste tre helgerna.. Men är fortfarande inte nöjd! .. Får hålla mig tills nästa.

Nåväl, alkohol lär det ändå bli! ^^
Citera
2007-04-05, 19:39
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willedenstore
Njae, blir nog inget knark denna helgen då man knarkat så jävla många helger i rad nu. Tramadol, tjack, benso, LSD bara de senaste tre helgerna.. Men är fortfarande inte nöjd! .. Får hålla mig tills nästa.

Nåväl, alkohol lär det ändå bli! ^^

Fixa lite kola då som omväxling!!
Citera
2007-04-05, 20:19
Bannlyst
2c-t-4
Citera
2007-04-06, 14:33
Medlem
Glad påsk!

Ja ska festa på ett stort påsk ägg med massa choklad. Inget mer upphetsande än så. Förra helgen slutade på Akuten så har min mor och fars övervakning nu och vill inte oroa i onödan.

Men hoppas ni andra har skoj och knarka lite åt mej med.
Citera
2007-04-06, 14:40
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag kör på Subutex som vanligt, och mot kvällen skall jag väl ta någon bensodiazepin också... Egentligen borde jag väl också odla påskgräs, men det gör jag hur som helst inte... Funderar lite på att försöka odla vallmo (opiumplantan) eller blå lotus dock... Iofs så kommer jag inte att bege mig till sommarvillan fören till sommaren, och här i stan har jag ingenstans att odla tillräckligt många vallmoplantor för att bli hög, men det kan ju helt enkelt vara en kul grej... Samma sak med blå lotus, växten är ju inte så stark som rusmedel, men det hade varit ganska kul att ha en balja med "Nilens heliga blå vattenlilja" i lägenheten... =)
Citat:
Ursprungligen postat av Horatio_2
Glad påsk!

Ja ska festa på ett stort påsk ägg med massa choklad. Inget mer upphetsande än så. Förra helgen slutade på Akuten så har min mor och fars övervakning nu och vill inte oroa i onödan.

Men hoppas ni andra har skoj och knarka lite åt mej med.
Hur gick det till då du hamnade på akuten, om man får fråga??
Citera
2007-04-06, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Jag kör på Subutex som vanligt, och mot kvällen skall jag väl ta någon bensodiazepin också... Egentligen borde jag väl också odla påskgräs, men det gör jag hur som helst inte... Funderar lite på att försöka odla vallmo (opiumplantan) eller blå lotus dock... Iofs så kommer jag inte att bege mig till sommarvillan fören till sommaren, och här i stan har jag ingenstans att odla tillräckligt många vallmoplantor för att bli hög, men det kan ju helt enkelt vara en kul grej... Samma sak med blå lotus, växten är ju inte så stark som rusmedel, men det hade varit ganska kul att ha en balja med "Nilens heliga blå vattenlilja" i lägenheten... =)Hur gick det till då du hamnade på akuten, om man får fråga??

Det var vår kära vän alkohål och en mindre vänlig vän som fick mej att flippa. Inget allvarligt.
Citera
2007-04-06, 15:50
Medlem
Yeah!!s avatar
Alkohol blir det garanterat. Lite röka eller benzo om man kommer över något.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in