Svara
  • 1
  • 2
2007-04-06, 01:24
Medlem
hrb!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaleBrent
Jag hällde i mig några medicinkoppar Cocillana i somras efter att ha druckit tre-fyra öl tidigare på kvällen. Först mådde jag bara bra, kände mig avslappnad och slapp men ändå närvarande. Sedan kände jag hur huden i ansiktet började bulta och klia något så in i helvete. Så fort jag kliade blev det bara ännu värre, ingen klåda jag haft tidigare kunde mäta sig med det här. Det började klia i hårbotten också och gjorde riktigt ont när jag rev mig i håret. När jag gick och kollade i spegeln var hela huvudet + hals, axlar och övre delen av ryggen helt rött. Det fortsatte och klia och lite smånojjig ringde jag medicinupplysningen (?) som gav mig instruktioner. Drog i mig runt fyra liter vatten efter det, klådan/rodnaderna avtog och sedan somnade jag.

antingen hade du druckit JÄVLIGT mycket cocillana, eller fått i dig något annat medel för sådär har jag aldrig kännt av nått, trots att jag brukar blanda cocillana med alkohol
Citera
2007-04-06, 12:37
Medlem
Rule.Dems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrb!
antingen hade du druckit JÄVLIGT mycket cocillana, eller fått i dig något annat medel för sådär har jag aldrig kännt av nått, trots att jag brukar blanda cocillana med alkohol

Händer mig från och till på alla opiater, beror på att det är ett för stort histamin utsläpp därav att man rodnar och det kliar. Avhjälps enkelt med en dosering av valfri anti-histamin men jag använder av gammal vana alltid Atarax.
Citera
2009-02-25, 07:53
Medlem
Har tagit Cocilana-Etyfin några gånger. Bland annat, när jag inte kunde sova inför sv nationella provet i vintras. Jag dygnade och mådde skit när jag kom till skolan, hjälpte inte att jag hällde i mig en powerking på tentan direkt, utan jag spydde 1 m utanför klassrummets dörr i en pappersinsamling och annonserade det sedan för hela klassen.
Citera
2009-09-25, 04:15
Medlem
Skrev värsta tripprapporten här men raderade, vill inte ta snubbens tråd

Kan sammanfatta med att jag drack väl 2,5 dl under kvällen (lite i början, mest på slutet av kvällen) samt drack en hel del öl, drinkar och shots ute. Alkohol + cocillana rekommenderas inte.. fick andnöd osv i början men sen släppte det. Kunde dricka eftersom jag tog ganska "lite" cocillana i början på kvällen dock.

Natten slutade iaf med att jag låg på golvet i duschen och kliade över hela kroppen... Obehagligt men ändå lite behagligt på nåt sätt, ni vet? Haha.
Citera
2009-09-25, 15:44
Medlem
TjackadHamsters avatar
Helt okey rusrapport. Bra beskrivande och det fick mig att läsa intresserat. Tröttnade dock i fjärde stycket och orkade inte läsa resten där ifrån. 2/5 Sprutor.
Citera
2009-09-28, 01:21
Medlem
pure.mornings avatar
Tog ca 2 dl Cocilana en tråkig kväll, blev ju riktigt mysig och så vidare, men jag, precis som dig, spydde, dock inte utav några cigaretter eller så.
Var riktigt jobbigt att spy runt 10 gånger under en natt då jag bara spydde galla de sista gångerna.
Inget jag gör om alltså..
Citera
2009-09-28, 02:57
Medlem
HaxxarNs avatar
Förgyller alltid en skoldag, känner igen mig 4/5
Citera
2009-09-28, 11:32
Medlem
Sebbys avatar
Känns som att det där inte är någon höjdare eftersom det där är något som finns i alla hem i princip. Brukar ha som regel att sådant som finns i hemmet inte är det man skall sätta i sig om man verkligen vill uppleva något och ha kul.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in