#Så du tror att det är fritt fram misshandla folk bara för att man bär en bricka då..#
#Entrévärdar och dörrvakter har ingen bricka! Det är ordningsvakter som har bricka! Att misshandla är alltid olagligt, oavsett om man har bricka, heter Göran Person eller så... (Heter man kungen är det dock inte olagligt)....
#
ja nästan men om man heter pär bil och är riksdagsman då var det olagligt för flatan utspökad till vakt att misshandla riksdagsmanen och kidnappa barnet,,
men det gäller vist bara rikdagsmänn och gammla senila gubbar när snuten misshandlade en senil gubbe på en mack och lyckades med konst stycket att bli filmade då åkte dom dit,,men när snuten smyger fram till en kåk på möja och stjuter en gubba genom fönstret så är det visst ok ,, man behöver liksom bara läsa pressen för att undra vad fan det är frågan om såna som olle liljegren är ju bara toppen på konstigheterna
#Däremot får ordningsvakter använda våld för att lösa sin uppgift, men det kallas inte att misshandla, det heter omhänderta, avlägsna eller gripa...#
jasså hur är det med den berömda folkhems terroristen christer petterson honnom släppade dom iväg och spöade så till den milda grad att han dog för att inte ta andra intressanta fall typ osmo valmo,,
om det är så att det är olagligt att misshandla folk så gäller uppenbart inte det vissa yrkesgrupper
#...gissa; Du hade det inte så lätt i skolan va? Dina fördomar om vissa yrkesgrupper är inte bara grovt felaktiga, de är OT också.#
det är inga fördomar hur fan man än vrider och vänder på det så måste man fanimig vara både blind och döv ,, men minafördomar dom fick ja när min cyckel försvann och i stället för att leta fram den hoppade dom på mig och påstod att ja körde för fort
#Tror han tänker på att oftast så har entrévärdarna en bricka i svart och guld där ordet entrévärd e printat. Kan säkert tas för en "bricka", dock ej samma förutsättningar till fri från misshandel OV har#
alla som vill flytta in i resturang brancen har någon form av brika som det står något kryptiskt på vat värd garderobigär det enda som ja faktiskt inte sett är att det stått något om vad dom faktiskt gör men det faller ju på sin egen orimlighet ja tror inte dörr slusken hade blivit långvarig om han går runt med en bricka som det står kokain handlare på
#Nåt som e ganska förvånande gällandes brickor hit och dit. En som är väktare som t o m får bara vapen får inte stå i dörr som OV utan viss utbildning hmmm tror dom i grund har en bättre. En utbildad skyddsvakt har jag för mig, kan ha fel, får inte heller stå dörr på samma premiser som OV utan deras lilla utbildning#
det är väl inte så konstigt igentligen en skydds vakt är utbildad för att skydda och försvara ,,en orningsvaktär utbildad på att holla orning med våld och hot