2007-04-15, 23:31
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petersykora81
Nu såhär efteråt när jag analyserar hela händelseförloppet gällande min dejt, så känner jag att man ska göra mera det som man själv känner är bäst.

Det som jag alltid tyckt och försökt följa är att inte vara alltför på, utan visa en trygghet i sig själv och ett självförtroende och det har vi ju diskuterat här också. Men man ska även komma ihåg att samtidigt inte vara alldeles för kall och absolut inte otrevlig. Just dissandet tror jag inte funkar särskilt bra, för när man inte svarar på personens sms eller mail så är man just otrevlig och arrogant.

Nu gjorde jag ju precis det och det verkade inte gå något vidare. Fick inte något nytt mail på 7dar. Sen när jag kände mig så dum att jag inte svarade, så skickade jag iväg ett kort mail... Nu har jag iofs inte fått något svar på det, men har iaf avslutat det hela mer trevligt.

OK men nu har du ju lärt dig det till nästa gång iallafall och det var ju bra att du kom till insikt att man inte skall behöva hålla på och spela och dissa och ha sig och att det inte heller funkar särskilt bra om man samtidigt skall visa sitt intresse, du skulle lyssnat till oss tjejer här
Citera
2007-04-16, 12:50
Medlem
Lilla Millas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banned.
Jag kan inte förstå varför killar tror att en avdissning skulle göra att tjejerna blir mer intresserade ?? Förbannad/ledsen möjligtvis beroende på hur dissningen utförs men mer intresserad? knappast... Om man inte får något svar tillbaka på tex sms/mail/telefonsamtal så är det bara arrogant och oförskämt och skapar inte ett dugg mer intresse utan först blir man arg sedan blir man ledsen och sedan glömmer man bort (förhoppningsvis )och går vidare.

Klart att man ska svara på mail/sms/telefonsamtal, det är allmän hyfs. Vad jag menar, o säkerligen många med mej, är att FÖR mycke intresse FÖR TIDIGT kan bli fel. Man vill inte skrämma iväg tjejen, och många tjejer gillar verkligen inte allt för efterhängsna killar. Så man bör ta det rätt lugnt i början och "känna av läget", men självklart ska man svara på hennes mail o dylikt! Som sagt, det finns olika sätt att svara på ett mail...
Citera
2007-04-17, 01:06
Medlem
JAg hade en brud som jag träffade för 2 år sedan och hon har fortfarande inte svarat på mitt senaste sms som jag skickade för 1,5 år sedan , fan hon måste ju vara skitkär i mig
Citera
2007-04-17, 02:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av loggaut.
JAg hade en brud som jag träffade för 2 år sedan och hon har fortfarande inte svarat på mitt senaste sms som jag skickade för 1,5 år sedan , fan hon måste ju vara skitkär i mig

Klockrent.
Citera
2009-05-18, 00:29
Medlem
Sockerpappans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla Milla
Klart att man ska svara på mail/sms/telefonsamtal, det är allmän hyfs. Vad jag menar, o säkerligen många med mej, är att FÖR mycke intresse FÖR TIDIGT kan bli fel. Man vill inte skrämma iväg tjejen, och många tjejer gillar verkligen inte allt för efterhängsna killar. Så man bör ta det rätt lugnt i början och "känna av läget", men självklart ska man svara på hennes mail o dylikt! Som sagt, det finns olika sätt att svara på ett mail...

meeen fan i helvete då!!!!!! hatar mig själv, är så jävla medveten om detta men gjorde det ändå, vad fan ska man med hjärnan till egentligen om den ändå bara stänger av sig själv när den behövs?
Citera
2014-02-16, 17:27
Medlem
Bumpar tråden! Sitter i liknande sits nu TROR jag. Skillnaden är att jag är tjej. Vi har fikat och promenerat sammanlagt 3 ggr och hängt lite på krogen en kväll (då enbart som kompisar). Men jag är osäker på om senaste dejten gick bra.. Jag var väldigt trött för jag hade stannat uppe halva natten och pluggat och sen jobbat innan vi träffades. Så jag KAN ha uttryckt mig lite klumpigt emellanåt/nån gång. Vet att han absolut varit intresserad, men tänk om jag sumpat det nu? Hur ska jag som tjej "spela" mina kort rätt?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in