Citat:
Ursprungligen postat av Banned.
Jag kan inte förstå varför killar tror att en avdissning skulle göra att tjejerna blir mer intresserade ?? Förbannad/ledsen möjligtvis beroende på hur dissningen utförs men mer intresserad? knappast... Om man inte får något svar tillbaka på tex sms/mail/telefonsamtal så är det bara arrogant och oförskämt och skapar inte ett dugg mer intresse utan först blir man arg sedan blir man ledsen och sedan glömmer man bort (förhoppningsvis )och går vidare.
Jag håller med. Skickar man ett mail eller sms förväntar man sig svar. Kanske inte med detsamma, men det får inte heller dröja allt för länge. Får man inget svar skiter man i det och går vidare.
Man får inte vara för avvaktande då tappar vi tjejer intresset. Vi vill ju trots allt känna oss lite uppvaktade.
Skicka blommor och annat kan man göra när man är säker på hur den andra känner, annars är risken att tjejen ifråga blir ivägskrämd. Man får alltså inte vara för "på".
Det är en svår balansgång, men jag rekommenderar dig att höra av dig och inte dissa hennes mail, även om det var kort!