Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-04-04, 17:12
Medlem
iden var bra!
Men eftersom det inte verkar komma någon mer info om iden eller svar på PM så ska vi nog alla glömma den. Om det är någon annan som har lust att ta på sig detta så räkna med mig. Jag kan erbjuda många servrar till sammlingen.

Det är en bra ide att någon sätter upp en säker server och sedan share:ar servrarna som man kan göra i PoisonIvy med folk som birdrar.

Tyvärr så kan jag själv inte erbjuda en säker platts för servern.

Men om mer info kommer om detta så kan ni nå mig på xion.kid@gmail.com

Tackar för mig.
Citera
2007-04-04, 17:29
Medlem
Knatteantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monster_kid
iden var bra!
Men eftersom det inte verkar komma någon mer info om iden eller svar på PM så ska vi nog alla glömma den. Om det är någon annan som har lust att ta på sig detta så räkna med mig. Jag kan erbjuda många servrar till sammlingen.

Det är en bra ide att någon sätter upp en säker server och sedan share:ar servrarna som man kan göra i PoisonIvy med folk som birdrar.

Tyvärr så kan jag själv inte erbjuda en säker platts för servern.

Men om mer info kommer om detta så kan ni nå mig på xion.kid@gmail.com

Tackar för mig.

Det har gått 24h och du säger att dom inte kommer någon vart. Tålamod.
Citera
2007-04-04, 19:41
Medlem
Drows avatar
Alltså, är det verkligen en bra idè att låta en hel del människor styra en enda server (utgår från att man med en server inte kan styra fler) ?
Citera
2007-04-04, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drow
Alltså, är det verkligen en bra idè att låta en hel del människor styra en enda server (utgår från att man med en server inte kan styra fler) ?

Alts det finns en server med massor med PI220 servrar kopplade till sig. sedan kan man ju dela servrarna i PI220 vilket är fett med bra. Då kan folk som bidrar med IP220 servrar till den stora servern få tillgång till alla som är kopplade till den efter som man som sagt kan använda share server. (man kan alts share:a PI220 servrarna till sin egen dator) fan vad jobbigt det blev att förklara.

Det kunde bli som en typ av botnet som folk som bidrar till får ta del av.

Jag är fett på iden. Behöver ofta privata socks servrar och annat
Citera
2007-04-07, 23:38
Medlem
*bump
Citera
2007-04-07, 23:49
Medlem
Clit_Commanders avatar
någon som kan förklara lite bättre vad det är och vad man ska ha det till?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in