Skämt å sido.
Det låter faktiskt skumt. Men vad som är ännu skummare är att inte hämta post när man fått post.
Snacka med killen som skickat dina grejjer, fråga han om vad som fanns i paketet. Har han skrivit något personligt till dig så är det inte bra.'
Skulle snuten storma dig med paketet i handen så bara vänligt lämna över det och säg:
Jag har då inte beställt något olagligt inte, här öppna du bara. Sen måste du ha övat in ett bra nylle och säga, VA!? ligger det knark i min post!? Var är världen på väg?!?!