• 1
  • 2
2007-04-03, 22:48
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Princan
Ja med ditt utseende som borde klassas som lagbrott (olagligt ful) är det inte förvånansvärt att du får stryk.

Kanske det. Som tur är kan jag försvara mig efter sex-sju år med Jiujitsu,

Citat:
"Vi löser det själva"-snacket är skitsnack. Vem intervjuar de? En snorunge på 17 bast som ska representera de övriga invånarna. Hur fungerar GT:s journalistik egentligen?

Achmed är 17 år och Muhammed är 18.
Citera
2007-04-04, 14:12
Medlem
Yaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Kanske det. Som tur är kan jag försvara mig efter sex-sju år med Jiujitsu,

Achmed är 17 år och Muhammed är 18.

A han skrev ju att dom var 17 å 18 du behöver inte påpeka det igen. 17 å 18 är ju inte så gammalt. Kolla på bilden ungen sitter på en moppe, det är ju vad ungar brukar köra.

Jag har vart i gårdsten och glott sönder folk och ingen har rört mig. Jag tror att princan har rätt angående ditt utseende......
Citera
2007-04-04, 14:26
Medlem
Ladidas avatar
Oneliners raderade.

Flashback är fortfarande ett diskussionsforum.

/Mod.
Citera
2007-05-15, 19:36
Medlem
[quote=johnny-62]GÅRDSTEN. Tystnad råder i Gårdsten efter mordet på fotbollsplanen. Här snackar ingen med polisen. - Det är ingen idé att de kommer hit. Vi löser våra problem själva, säger tonåringarna Mohammed och Achmed.

Efter mordet har polisen pratat med ett stort antal personer i området. Utan resultat.
– Det finns säkert människor som har kunskaper om vad som hänt, men de pratar inte med oss, beklagar Fuxborg. Vi behöver uppgiftslämnare för att lösa det här, annars får vi ett samhälle där folk tar lagen i egna händer.

Hugger någon mig tre gånger, hugger jag tre gånger tillbaka, säger Achmed. Den regeln gäller inte bara här i Gårdsten. Den gäller överallt.
– Vi blandar inte in polisen när det händer något, fortsätter han. Man får stå för det man gjort.
Så om någon gör dig en tjänst gör du honom en tjänst tillbaka?
– Javisst. Om alla gör så behövs inte polisen.

http://www.gt.se/nyheter/1.622413

*bort innan Mod ser det*
Citera
2007-05-15, 19:45
Medlem
Pitbull bitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Öga för öga tand för tand.

Öga för öga gör hela världen blind till slut.

Det kom jag nog inte på själv, vem var det som sa det?

Dom tycks leva som på vikingarnas tid. Läser man de isländska sagorna så är det bara hämnd på hämnd. Eller typ som man läst om China towns utomlands, ingen talar med polisen.
Citera
2007-05-15, 22:27
Medlem
"Eye for an eye makes the whole world blind."
- Mahatma Gandhi
Citera
2007-05-16, 02:44
Medlem
Öga för öga tand för tand, skit snack te.x om HA kommer och skjuter Mohammeds kompis hur fet chans är det att Mohammed går på dom?

Låt polisen ta hand om det där, istället för att någon av dom 2 pojkarna som fortfarande har en chans i livet ska hålla på att "hämnas" och åka in i fängelset lr ungomdsanstalt istället för att skaffa sig en fin utbildning och väl betalt jobb.
Citera
2007-05-16, 17:42
Medlem
hksnismos avatar
Dom där små killarna vet ingenting.

Var där i helgen, vi sökte bråk med alla svartingar vi var endast 3 st.

Ingen mohammed försökte någon även fast dom i bland var 15st,som stog och glodde på oss medans vi skrek åt dom.
Citera
2007-05-16, 18:57
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hksnismo
Dom där små killarna vet ingenting.

Var där i helgen, vi sökte bråk med alla svartingar vi var endast 3 st.

Ingen mohammed försökte någon även fast dom i bland var 15st,som stog och glodde på oss medans vi skrek åt dom.

Fan du måste verkligen vara korkad? Att åka upp till Gårdsten är dumt jävla nog, att söka bråk där är vansinne. Visst ni kanske är uppumpade bekräftlsesökande biffar men inte pelle kan era bicepsskydda er mot en lite turk med en snabb kniv.
Citera
2007-05-17, 00:21
Medlem
WHITEWEREWOLFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Deras sätt att hantera saker själva är att om du som vit och icke muslim tittar på dem (även om du kanske bara tittar på något bakom dem men likväl har ögonen mot dem) så betyder det att du kränkt deras heder och då måste de kränka din genom fysiskt våld.

...Och ja jag har varit i Gårdsten...
HAHAHA!!! Klockrent inlägg
Citera
2007-05-17, 10:31
Medlem
Erk Swedes avatar
Precis

Citat:
Ursprungligen postat av cavall
tror dessa killarna inte känner till våldspiralen...
Inte underligt att sverige håller att bli som tredje världen när afrikas,arabvärldens och balkans hederskultur berikar oss.
Att låta dräggängen hållas är helt förkastligt,men det hjäper ju inte med socialassistenter heller.
Utvisa hela familjen om det är en minderårig som orsakat brottet,det är rått men det enda logiska.
Riskererar de små trollen att ställa till det för sin familj,lär man nog sköta sig lite bättre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in