2007-04-03, 12:08
Medlem
Då testar vi igen.

Varför? Den nuvarande 9/11 konspirations tråden har blivit jätte stort vilket gör att det blir svårt att kunna diskutera och läsa inlägg i den.
Citera
2007-04-03, 12:41
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av protocol
Då testar vi igen.

Varför? Den nuvarande 9/11 konspirations tråden har blivit jätte stort vilket gör att det blir svårt att kunna diskutera och läsa inlägg i den.
För det första kan du avsluta diskussioner i den redan existerande tråden. Du startar ett ämne - blir motbevisad - lämnar tråden. Ett synnerligen ouppfostrat beteende. Senast var det denna debatt:

http://www.flashback.org/showpost.php?p=6099790&postcount=10859

Börja där!

Sedan kan vi diskutera om det är nödvändigt att dela upp tråden. Jag är inte helt främmande för tanken.
Citera
2007-04-04, 01:07
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Sedan kan vi diskutera om det är nödvändigt att dela upp tråden. Jag är inte helt främmande för tanken.
Och vad skall den delas upp i?
  • Bushshs brorsa Jeb.
  • Buschss brorsa Zebb.
  • Illuminati.
  • WCT 7.
  • Israel.
  • Illa dolda rasistiska yttranden om arabers kompetens.
MVH
/HL
Citera
2007-04-04, 01:34
Medlem
Oddballs avatar
Ett annat sätt är ju att diskutera det först med moderatorerna i det nämnda forumet - vilket inte är gjort.
Citera
2007-04-04, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
För det första kan du avsluta diskussioner i den redan existerande tråden. Du startar ett ämne - blir motbevisad - lämnar tråden. Ett synnerligen ouppfostrat beteende. Senast var det denna debatt:

http://www.flashback.org/showpost.php?p=6099790&postcount=10859

Börja där!

För det första blev jag aldrig motbevisad. Jag lämnade det för att det började ta alldeles för lång tid och det var jätte jobbigt att läsa och diskutera i den stora tråden - behöver inte bli arg för det.

Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Ett annat sätt är ju att diskutera det först med moderatorerna i det nämnda forumet - vilket inte är gjort.

Visste inte att om det behövdes eller ej, så.. tja, om det ska vara så jävligt svårt att ge tips på förbättringar skit i det då... wow. Istället för att vara glada att folk bryr sig och vill förbättra forumet får man ta emot läsa svar från folk som att du har gjort något jätte dåligt!

Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Och vad skall den delas upp i?
  • Bushshs brorsa Jeb.
  • Buschss brorsa Zebb.
  • Illuminati.
  • WCT 7.
  • Israel.
  • Illa dolda rasistiska yttranden om arabers kompetens.
MVH
/HL

"9/11 Del Forum"
Citera
2007-04-04, 02:10
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Visste inte att om det behövdes eller ej, så.. tja, om det ska vara så jävligt svårt att ge tips på förbättringar skit i det då... wow. Istället för att vara glada att folk bryr sig och vill förbättra forumet får man ta emot läsa svar från folk som att du har gjort något jätte dåligt!

"9/11 Del Forum"

Tjaa...det står i regelboken att man först ska ta frågor/problem med moderatorerna i det forum man vill ha förändringar och det har du ju inte gjort. Men jag är absolut öppen för en debatt kring detta.

Vill du alltså splitta tråden, är det vad du menar?
Citera
2007-04-04, 12:22
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
För det första blev jag aldrig motbevisad. Jag lämnade det för att det började ta alldeles för lång tid och det var jätte jobbigt att läsa och diskutera i den stora tråden - behöver inte bli arg för det.
Jag är inte arg. Men nu verkar du ha tid. Kom tillbaka och svara på mitt inlägg.

Vad har du för förslag på indelning?
Citera
2007-04-04, 14:20
Medlem
Legimitations avatar
Jag tror att protocol vill ha ett underforum "9/11" till Konspirationer där flera trådar kan startas. Jämför t.ex. Skvaller som är ett underforum till Medier och journalistik.
Citera
2007-04-04, 14:32
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legimitation
Jag tror att protocol vill ha ett underforum "9/11" till Konspirationer där flera trådar kan startas. Jämför t.ex. Skvaller som är ett underforum till Medier och journalistik.

Jag har själv varit inne på den delen, alternativt att man delar upp den befintliga tråden, men det känns ändå som att en tråd är tillräkligt.
Det stora problemet till strulet som jag ser det är att en grej aldrig blir färdig diskuterat, utan man byter samtalsämne efter en liten stund, därför blir det en stor röra i den befintliga tråden.

Sen är ju också frågan hur många trådar man egentligen kan skapa med koppling till 9/11
Citera
2007-04-04, 18:32
Medlem
SLOBs avatar
Jag kan också tänka mig ett underforum för 911. Kan tänka mig att tråden skulle bli mindre rörig. Jag funderade ett tag på om det inte skulle vara en bättre idé att helt enkelt dela upp den i fyra delar: Twin Towers/WTC7/Pentagon/Shanksville, men då riskerar en del att hamna helt utanför (tex min senaste post om Titanic, som är en parodi på 911 truthersrörelsen) och man får också bekymmer med mer övergripande ämnen (Tex DNA-analys, hur plan reagerar på att flyga in i byggnader osv).

/S
Citera
2007-04-04, 18:51
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
Jag kan också tänka mig ett underforum för 911. Kan tänka mig att tråden skulle bli mindre rörig. Jag funderade ett tag på om det inte skulle vara en bättre idé att helt enkelt dela upp den i fyra delar: Twin Towers/WTC7/Pentagon/Shanksville, men då riskerar en del att hamna helt utanför (tex min senaste post om Titanic, som är en parodi på 911 truthersrörelsen) och man får också bekymmer med mer övergripande ämnen (Tex DNA-analys, hur plan reagerar på att flyga in i byggnader osv).

/S
Det var ungefär den uppdelningen jag har funderat på. Men sedan är det debatten om vem som ligger bakom attackerna. I vilken tråd ska de inläggen postas. Risken är bara att alla foliehattar flyr och sprider sin dynga hejvilt när de inte kan bemöta argument (som nu ungefär, fast på fler ställen )
Citera
2007-04-04, 19:00
Medlem
KimNeilJungs avatar
Skulle aldrig gå att hålla deltrådarna isär. Foliehattarna mins ju inte vad de själva skrivit tjugo minuter innan. Hur skall de då klara av dela upp sitt resonemang på flera trådar?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in