2007-04-05, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rauger
Tror det är väldigt mycket fuffens bakom de virtuella lotterna..
vem vet
Men alltså, vad är det för vits med att rigga ett spel där man redan tar HÄLFTEN av alla insatser i egen ficka??
Citera
2007-04-05, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reflexivitet
Ja, rent statistiskt sett så måste någon någon gång vinna mer än 25:- Det hade varit lika stor chans för honom att få en blixt i huvudet.
Haha klockren.. Förstår din frustration...
Citera
2007-04-06, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raol
Men alltså, vad är det för vits med att rigga ett spel där man redan tar HÄLFTEN av alla insatser i egen ficka??

För att inte nämna att Svenska Spel skulle behöva lägga ner om det finns belägg för påståendet.
Citera
2007-04-06, 01:47
Medlem
köpte lite triss å skraplotter efter en skön vinst på deras pokerklient. otroligt nog vann jag 700kr på Skrapbingo + en trisslott. Kändes rätt gött.
Citera
2007-04-06, 01:49
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dead-Inside
För att inte nämna att Svenska Spel skulle behöva lägga ner om det finns belägg för påståendet.

Öh, nej. Svenska Spel är statligt, här skulle inte nåt läggas ner, däremot skulle de starta en utredning och sedan en utredning som utredde utredningen och sedan en kommission som utvärderade vad utredningarna kommit fram till.

Men nej, de har ingen anledning att fuska, de har ju sin procentsats att hålla sig till som ska gå tillbaka till spelarna.
Citera
2007-04-06, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuDDeN
köpte lite triss å skraplotter efter en skön vinst på deras pokerklient. otroligt nog vann jag 700kr på Skrapbingo + en trisslott. Kändes rätt gött.
Bah flyt!
Citera
2007-04-12, 02:40
Bannlyst
jag vann 500 kr på en tia lott på internet
Citera
2007-04-12, 02:58
Bannlyst
jag köper alltid virtela trisslotter efter en god session på pokern brukar skrapa för en 400 kr har alldrig vunnit mer en 1000kr dock.

skrapar tills dom pengarna som blev över är slut.

allså jag tar ut alla hela tusenlappar å skrappar upp små kafset på triss i hopp om en storvinst,

har säkert skrapat bort flera tusen i år.
Citera
2007-04-12, 03:06
Medlem
SGFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creadle
jag köper alltid virtela trisslotter efter en god session på pokern brukar skrapa för en 400 kr har alldrig vunnit mer en 1000kr dock.

skrapar tills dom pengarna som blev över är slut.

allså jag tar ut alla hela tusenlappar å skrappar upp små kafset på triss i hopp om en storvinst,

har säkert skrapat bort flera tusen i år.

varför? , låter som ... ja gud vet vad
Citera
2007-04-12, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reflexivitet
Finns det verkligen folk som köper virtuella trisslotter? Det verkar ju vara i princip omöjligt att vinna mer än 25:- hur många man än skrapar.

Jag har köpt kanske en 20 trisslotter online totalt vid olika tillfällen. Jag måste säga att jag har haft större tur med att köpa online än IRL.

Vann 750 spänn som mest på en lott och flera vinster på 25 och 50 kr.

Har aldrig vunnit mer än 25 spänn IRL trots mångdubbelt fler försök...
Citera
2007-04-12, 20:05
Moderator
Evil Eds avatar
Fyll som ett ägg skrapade jag 32 stycken dubbel trisslotter en sen natt efter en stor vinst på Stryktipset, vann på en av dem, den 32:andra. Hade bestämt mig för att köpa lotter tills jag vann. Har aldrig köpt en Trisslott efter det.

Dock har jag vunnit 10.000 på en pappers Triss för några år sedan.
Citera
2007-04-15, 20:41
Medlem
Herr_Greens avatar
Efter att min lärare sa att det var större chans att gissa rätt kod på ett bankomatkort än att vinna stort på triss skrapar jag endast då jag får en trisslott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in